Samsung Galaxy A5 2016

Witam,

Ostatnio zainteresowałem się okularami VR, już miałem dawać kup teraz na VR BOX II Esperanza ale sprawdziłem i mój telefon o dziwo nie ma żyroskopu (myślałem że jest wszystko-mający za tą kasę). Mam do Was kilka pytań jako kompletny laik:


  1. Czy jest sens kupować okulary nie mając żyroskopu w telefonie?
  2. Bardziej byłbym zainteresowany oglądaniem filmów w 3D niż graniem czy jest to warte swojej ceny i czy wogóle bez żyroskopu się da?
  3. Jakie aplikacje/funkcje okularów VR mógłbym wykorzystać nie mając żyroskopu?



    Koszt to 50zł więc myślę że to niewygórowana cena jeżeli chociaż trochę mógłbym pokorzystać z okularów :stuck_out_tongue:

    Poproszę o każdą radę nawet najmniejszą bo jestem zielony w temacie :stuck_out_tongue:



    Pozdrawiam

    Janusz

Pierwsza rada jaka przychodzi na myśl to: nie kupuj VRBox. To są ostatnie okulary warte zakupu. Jak dołożysz 10 zł to w sumie za 60 powinieneś złapać Weebo3D 2.0 a te okulary będą o niebo lepszym wyborem. Opinie o nich były bardzo zróżnicowane ale jednak budżet jest ograniczony, może ktoś jeszcze coś zaproponuje bo mi na razie nic nie przychodzi do głowy. Natomiast brak żyroskopu wyklucza VR praktycznie całkowicie. Galaxy A5 2016 faktycznie go nie ma, sam byłem mocno zdziwiony jak się o tym dowiedziałem. Jest ewentualnie możliwość podpięcia zewnętrznego żyroskopu jeśli miałbyś zamiar ustawiać konfigurację z komputerem ale jest z tym dużo kombinowania. Także odpowiadając na pytania:


  1. Moim zdaniem nie ma sensu
  2. Filmy czy nie filmy jeśli chodzi o VRBox to w żadnym wypadku nie jest warte swojej ceny. Bez żyroskopu w telefonie teoretycznie się da (patrz zewnętrzny żyroskop) ale będziesz miał statyczny obraz więc można powiedzieć, że oglądać w 3D się nie da
  3. Praktycznie żadne



    Polecam się na przyszłość :stuck_out_tongue:

Dzięki za konkretną odpowiedź.

Narazie sobie odpuszczę VR do czasu wymiany telefonu.



Pozdrawiam