Xiaomi Redmi Note 2

Dyskusja na temat modeli telefonów nadających sie do VR lub nie. Zastanawiasz się co kupic? Nie wiesz jaki model? Zajrzyj do tego działu.
Awatar użytkownika
szirek
Użytkownik
8
Posty: 29
Rejestracja: ndz 17 sty 2016, 12:03
Punkty: Locked
    Windows 10 Firefox

Telefon VR Xiaomi Redmi Note 2

Post autor: szirek » ndz 17 sty 2016, 13:09

Witam. Ten telefon ma roździelczość 1080x1920px przy wielkości ekranu 5.5", co wynosi 401ppi, posiada żyroskop, USB Typu C (szybki przesył danych komputer-telefon lub odwrotnie, jest to taki USB 3.0 na telefon, chodzi mi głównie o Trinusa).

Czy ten telefon nada się na VR, piksele przy 401ppi będą bardzo widoczne czy może nie będę na nie zwracał uwagi? Jest to dla mnie bardzo ważne, ponieważ czekam na Weebo 3D 3.0, a nie chcę się rozczarować. Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
LookeyyPL
Użytkownik
10
Posty: 41
Rejestracja: wt 12 sty 2016, 17:46
Punkty: Locked
    unknown unknown
Płeć:

Re: Czy Xiaomi Redmi Note 2 jest do VR?

Post autor: LookeyyPL » ndz 17 sty 2016, 22:51

Będzie jak najbardziej OK. Piksele będą lekko widoczne jak się skupisz ;) w normalnej grze ich nie zauwazysz, dopiero jak sie bedziesz przygladal.

Awatar użytkownika
szirek
Użytkownik
8
Posty: 29
Rejestracja: ndz 17 sty 2016, 12:03
Punkty: Locked
    unknown unknown

Re: Czy Xiaomi Redmi Note 2 jest do VR?

Post autor: szirek » ndz 17 sty 2016, 23:04

Więc przy grach dynamicznych piksele nie będą zauważalne?

Czy grając w gry dynamiczne (takie jak Live For Speed czyli wyścigi) moje oczy się zmęczą? Być może nie powinno być tego pytania w takim wątku, ale nie chcę zakładać nowego tematu.

Awatar użytkownika
LookeyyPL
Użytkownik
10
Posty: 41
Rejestracja: wt 12 sty 2016, 17:46
Punkty: Locked
    unknown unknown
Płeć:

Re: Czy Xiaomi Redmi Note 2 jest do VR?

Post autor: LookeyyPL » pn 18 sty 2016, 00:51

Jak najbardziej możesz nadal pytać w tym wątku ;)

Nie ma znaczenia czy jest to gra dynamiczna czy statyczny obraz... chodzi o to, że piksele zobaczysz dopiero jak się zaczniesz przyglądać ekranowi. Gdy patrzysz w to co jest na ekranie (obiekty, nie wiem samochód, kierownicę) to pikseli nie zauważysz podczas gry :) Ciężko mi to wytłumaczyć, więc użyję porównania. To jest tak jak z małą plamą na koszulce... jak nie wiesz, że ona jest to jej nie zauważysz. Ale jak będziesz jej szukał to ją znajdziesz.

Co do LFSa i zmęczenia oczu - jak ustawisz sobie dobrze Trinusa to ja grałem już nawet ponad 2 godziny i wszystko było ok :) Rozdzielczość nie ma wpływu na zmęczenie - wpływ ma złe ustawienie rozmieszczenia obrazu (np takie że oczy muszą robić zeza).

Awatar użytkownika
szirek
Użytkownik
8
Posty: 29
Rejestracja: ndz 17 sty 2016, 12:03
Punkty: Locked
    unknown unknown

Re: Czy Xiaomi Redmi Note 2 jest do VR?

Post autor: szirek » pn 18 sty 2016, 15:38

Już z tym kombinowałem, ale się napaliłem na Weebo3D, fajne bo tanie hobby (w sensie cardboardy), ale ktoś na grupie udostępnił Baofeng Mojing IV, które wygląda świetnie. Ciekawe jak z dostępnością, poczekamy na materiał Quacka, może kupię te 2 różne okulary, kto wie...

Awatar użytkownika
LookeyyPL
Użytkownik
10
Posty: 41
Rejestracja: wt 12 sty 2016, 17:46
Punkty: Locked
    unknown unknown
Płeć:

Re: Czy Xiaomi Redmi Note 2 jest do VR?

Post autor: LookeyyPL » pn 18 sty 2016, 15:41

Jeżeli te gogle będą OK to sam sprowadzę je z chin :)

@ szirek
Słuchaj a ten telefon, o którym rozmawiamy w temacie - ma wszystkie czujniki? Sprawdziłeś?

Awatar użytkownika
Robby
Użytkownik
6
Posty: 16
Rejestracja: czw 14 sty 2016, 07:19
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: DreamZ 1.0
Telefon do VR: Xiaomi Redmi Note 2
    unknown unknown
Płeć:

Re: Czy Xiaomi Redmi Note 2 jest do VR?

Post autor: Robby » pn 18 sty 2016, 16:57

Mam ten telefon od tygodnia i sprawdza się rewelacyjnie w VR. Fakt faktem że przesiadłem się z Lenovo A850, więc różnica jest gigantyczna.
Piksele są na tyle małe, że nie przeszkadzają - gra się świetnie :)

Awatar użytkownika
MoWerr
Użytkownik
13
Posty: 81
Rejestracja: pn 18 sty 2016, 16:55
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Vrizzmo Volt
Telefon do VR: Xiaomi RedMi Note 2
    unknown unknown
Płeć:

Re: Czy Xiaomi Redmi Note 2 jest do VR?

Post autor: MoWerr » pn 18 sty 2016, 17:00

Też planuję zakup Redmi Note, ale w wersji 3 Prime. Dzięki za opinię, ponieważ zdecydowanie pomogło mi to w podjęciu decyzji :D Mam tylko małe pytanko. Skąd wziąłeś informację o tym, że w Redmi Note jest USB typu C? Z tego co wiem, jest ono tylko w MiPad'zie :P

Awatar użytkownika
eazy
Użytkownik
5
Posty: 13
Rejestracja: pt 15 sty 2016, 10:46
Punkty: Locked
    unknown unknown

Re: Czy Xiaomi Redmi Note 2 jest do VR?

Post autor: eazy » wt 19 sty 2016, 15:42

Od paru dni mam Redmi Note 2 oraz VR SHINECON:

1. telefon spoko, czujniki szybkie i dość precyzyjne, ekran b.dobry
2. okulary vr, średnie, obraz jest za wysoko, mało miejsca na nos (uderza o kant, pomimo że jest na niego dziura)

Awatar użytkownika
szirek
Użytkownik
8
Posty: 29
Rejestracja: ndz 17 sty 2016, 12:03
Punkty: Locked
    unknown unknown

Re: Czy Xiaomi Redmi Note 2 jest do VR?

Post autor: szirek » wt 19 sty 2016, 18:23

Co do USB Typu C to był mój błąd, gdzieś coś przeczytałem na końcu Googli :D Ale jest kwadratowe wejście USB ( ͡° ͜ʖ ͡°) Miui jest świetne, ciekawe jak będzie się sprawował z Weebo3D 3.0.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości