Problem z WEEBO3D

Nie wiesz gdzie umieścić temat, a potrzebujesz szybkiej pomocy? Pisz tutaj.
Awatar użytkownika
Amediusz
Użytkownik
2
Posty: 3
Rejestracja: śr 31 maja 2017, 13:52
    Windows 7 Firefox
Płeć:

Problem z WEEBO3D

Post autor: Amediusz » czw 01 cze 2017, 18:27

Witam serdecznie wszystkich miłośników technologii VR.
Jest to mój pierwszy post na tym forum i niestety już od samego początku mojej przygody z technologią Virtual Reality napotykają mnie niemiłe przeszkody.

Zaczynając od początku pół miesiąca temu dowiedziałem się o czymś takim czym jest VR i postanowiłem kupić jakiś podstawowy sprzęt by sprawdzić
jak to działa.
Po krótkim rozeznaniu głównie na tym forum jak i kilku innych recenzjach traf padł na WEEBO3D model 3.0. Tego też dnia złożyłem zamówienie
i w najbliższy poniedziałek (15.05.2017) przeszedłem się na pobliską pocztę by dokonać wpłaty na konto. Od tego czasu minął już pół miesiąca,
a ze strony Weebo3D zero odzewu.
https://www.weebo3d.pl/regulamin
5.3. Termin realizacji dostawy wynosi od 2 do 5 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia.

Wszelkie próby kontaktu kończą się zerową odpowiedzią.
Dzwonię na numer kontaktowy- nikt nie odbiera, piszę na wszelkie podane e-maile, nawet próbowałem skontaktować się przez Fanpage na facebooku
i tam też zero reakcji.
Czy komuś z was przytrafiła się podobna sytuacja?
Tu widzę że nie ja mam tylko problemy www.wykop.pl/wpis/16155471/uwaga-nie-po ... -dni-przy/
Co mogę z tym całym fantem zrobić?
Z góry dziękuje za pomoc.

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 770
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Dreamz 1.0, Weebo, itd...
Telefon: Neo V / S4
    Windows 10 Firefox
Płeć:

Re: Problem z WEEBO3D

Post autor: Remlas » czw 01 cze 2017, 23:31

Hej
tak jak czytałeś na wykopie taka sytuacja miała miejsce rok temu, ale teraz raczej nie maja problemu ze względu na ogrom zamówień. Nie dostałeś czegokolwiek w trakcie zamawiania, jakieś maile, cokolwiek?
zamawiałeś przez stronę czy przez allegro? Spróbuj skontaktować się z nimi z poziomu aukcji http://allegro.pl/weebo-3d-2-0-okulary- ... 44875.html ale nie mów odrazu o co chodzi tylko zadaj jakieś pytanie w stylu "czy da rade wysłać dziś, najdalej jutro".
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
Amediusz
Użytkownik
2
Posty: 3
Rejestracja: śr 31 maja 2017, 13:52
    Windows 7 Firefox
Płeć:

Re: Problem z WEEBO3D

Post autor: Amediusz » pt 02 cze 2017, 09:51

Cześć. ;)
Zamawiałem przez https://weebo3d.pl/ i jedyne co od nich dostałem to wiadomość o potwierdzeniu złożenia nowego zamówienia z danymi
do przelewu itp. :arrow: https://ibb.co/gtCHdF
Spróbuje skontaktować sie przez tą aukcje, może to zadziała.

Awatar użytkownika
Amediusz
Użytkownik
2
Posty: 3
Rejestracja: śr 31 maja 2017, 13:52
    Windows 7 Firefox
Płeć:

Re: Problem z WEEBO3D

Post autor: Amediusz » sob 10 cze 2017, 00:55

Dalej zero odpowiedzi mimo, że Ostatnio logował się 7 czerwca 2017 o 11:16 - wiadomość na allegro pisałem 2 czerwca.
:arrow: https://allegro.pl/uzytkownik/42971948/oceny

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 770
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Dreamz 1.0, Weebo, itd...
Telefon: Neo V / S4
    Linux Chrome
Płeć:

Re: Problem z WEEBO3D

Post autor: Remlas » ndz 11 cze 2017, 11:52

Nie jestem pewny, ale chyba można by zgłosić tą sprawę na policję. Zakupiłeś w oficjalnym sklepie firmy, dostałeś też w sumie potwierdzenie zakupu. Najlepiej gdybyś uderzył do kogoś obeznanego w prawie.
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
Janki
Użytkownik
1
Posty: 1
Rejestracja: pn 26 cze 2017, 15:40
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Re: Problem z WEEBO3D

Post autor: Janki » pn 26 cze 2017, 15:43

Cześć,
Ruszyło się coś w tej sprawie? Jestem w analogicznej sytuacji. Weebo kupione drugiego czerwca, a do dzisiaj brak towaru i zero kontaktu ze sprzedającym.

Awatar użytkownika
Shurikeen
Użytkownik
1
Posty: 1
Rejestracja: czw 29 cze 2017, 12:35
    Macintosh Safari
Płeć:

Re: Problem z WEEBO3D

Post autor: Shurikeen » czw 29 cze 2017, 12:39

Witam. Podobna sytuacja. Zakupione i opłacone 22.06, otrzymałem tylko maila z danymi do przelewu i tyle.
Wysłałem wiadomość ze strony, napisałem wiadomość na FB + dzwoniłem z -naście razy na numer telefonu podany na stronie i w automatycznej odpowiedzi na FB.
Cisza.
Może jakiś zbiorowy pozew? ;-)

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 770
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Dreamz 1.0, Weebo, itd...
Telefon: Neo V / S4
    Windows 10 Firefox
Płeć:

Re: Problem z WEEBO3D

Post autor: Remlas » czw 29 cze 2017, 17:45

chyba musicie coś kombinować już prawnie. Aukcji na allegro od nich już nie ma, są też inne komentarze o podobnej sytuacji. Nie chciałbym tego robić, ale chyba trzeba przestrzec ludzi przed tą sytuacją...
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
Ra_Dev805
Użytkownik
1
Posty: 1
Rejestracja: pn 04 gru 2017, 19:24
Gogle VR: POP Cardboard 3.0
Telefon: Xiaomi Redmi Note 4
    Windows 7 Chrome
Płeć:

Re: Problem z WEEBO3D

Post autor: Ra_Dev805 » pn 04 gru 2017, 19:29

Miałem ten sam problem, jednak całkiem niedawno( w zeszłym tygodniu ) otrzymałem zwrot pieniędzy. Zastanawiem się, jak u was? Otrzymaliście, czy tylko ja jestem tym szczęściarzem?

Awatar użytkownika
kiwi
Użytkownik
3
Posty: 6
Rejestracja: ndz 11 gru 2016, 22:34
Telefon: Huawei P9
    Windows 10 Chrome

Re: Problem z WEEBO3D

Post autor: kiwi » pn 04 gru 2017, 22:13

Również dostałem zwrot na konto, w dniu 22.11.
Mimo iż cała sprawa pozostawia spory niesmak i całość trwała kilka miesięcy, to w całej tej sytuacji cieszę się, że pieniądze odzyskałem.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość