Viulux V1

Witam

Kupiłem u chińczyków takie oto cudzo Viulux V1 i nie wiem jak to uruchomić. Walczyłem z nimi miesiąc czasu - udało mi się je odpalić na oculus_runtime 0.6.0.1 ale nie wiem jakich programów używać żeby np. oglądać filmy czy grac w gry. Podpowiedzcie jakie są najlepsze. Dziękuję za pomoc

Witam ponownie

Nadal nie mogę sobie z tym poradzić. Jestem początkujący w VR wiem proszę Was o pomoc.

Nakreślę jeszcze raz mój problem

Odpalam gogle na oculus_runtime 0.8 i mam je jako “ready” ale chyba powinny być widoczne jako drugi monitor? Bo virtual deskop i steam ich nie widzi. Na wersji 0.6 są widoczne w systemie nVidia jako drugi monitor ale nie są “ready” . Morze wystarczy coś dopisać czy gdzieś ostawić w ustawieniach programu?



procesor - intel core i5-4460 3.2Ghz

pamieć - 4g

grafika - Gforce GTX-1060 3G

Windows 7 a takze 8.1

Podpowiedzcie co mogę zrobić zęby je odpalić

Cześć

Zaciągnąłeś vr Steam?

Witam



VR stream nie widzi tych gogli

Na ogół producenci dołączają oprogramowanie lub sterowniki do swoich gogli aby mogły pracować na Steam. Tak czy inaczej na Steam należy zainstalować program z zakładki narzędzia/ steam vr. Czy to zostało zrobione?

uruchamialem gogle na oculus runtima 0.6 i krzyczy mi ze No tracked attached ale scena demo pracuje poprawnie, natomiast na wyzszych tzn 0.7 czy 0.8 oculus ready ale w scena demo pokazuje sie tylko na ekranie glownym (monitorze)

w stream nie widzi gogli

nie bylo dolaczone zadne oprogramowanie a to ze strony producenta mozna sobie wsadzic w …

chcialem zaoszczedzic kasy

no niestety bez sterownika na steam vr nie pociągnie, masz gdzieś stronę producenta? ja nie mogę jej znaleźć. Najbliższy wynik to www.3Dinlife.com ale tam nic nie widzę. Jeszcze raz zapytam czy po otwarciu Steam zainstalowałeś z narzędzi “steam vr”?

co do kasy to ciśnie się na usta przysłowiowe “… co tanio to drogo”



Tomek



[size=85][color=green]Dodano po 1 minucie 59 sekundach:[/size]

coś tu jednak jest, zainstaluj i spróbuj