Rozdzielczość gry.

Nie wiesz gdzie umieścić temat, a potrzebujesz szybkiej pomocy? Pisz tutaj.
Awatar użytkownika
dooku
Użytkownik
3
Posty: 6
Rejestracja: czw 09 cze 2016, 20:58
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: VR Box 2.0
Telefon do VR: Z1 Compact
    Windows 10 Chrome

Rozdzielczość gry.

Post autor: dooku » wt 14 cze 2016, 15:43

Witam
Aktualnie czekam na VR Box 2.0 i doczytuję jak najlepiej ugryźć temat Trinusa i grania w gry z PC.
Tutaj pytanko:
Mam aktualnie Xperię Z1 Compact, która posiada ekran 1280x720. Po podzieleniu go "na pół" otrzymam 640x720 na oko. Wszędzie piszą, żeby ustawiać gry na 1024x768. Nie lepiej ustawić 800x600? Powinienem osiągnąć lepsze FPS po stronie PC? I tak i tak nie "zmieszczę" ani 800x600 (wychodzi jakieś 80% szerokości)ani tym bardziej 1024x768 na ekranie.
W przypadku telefonu z 1920x1080 mamy 960x1080 więc z 1024x768 na szerokość mamy ~94% obrazu.

Dobrze myślę? A może Trinus innego obrazu nie wychwyci jak 1024x768?

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 932
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Punkty: Locked
Gogle VR: PiMAX 4k
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
    Windows 10 Spartan
Płeć:

Re: Rozdzielczość gry.

Post autor: Remlas » wt 14 cze 2016, 21:18

możesz dać, ale od razu mówię: te gogle i HD może Cię zniesmaczyć od VR
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
dooku
Użytkownik
3
Posty: 6
Rejestracja: czw 09 cze 2016, 20:58
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: VR Box 2.0
Telefon do VR: Z1 Compact
    Linux Chrome

Re: Rozdzielczość gry.

Post autor: dooku » śr 15 cze 2016, 08:12

Gogle mam za przysłowiowe piwo a telefon tylko taki na stanie. Do tego GTX760 w komputerze :/
Chodzi tylko żeby zasmakować Vr. W międzyczasie poszukam innych gogli i telefonu a na tym secie będę eksperymentował :)

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 932
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Punkty: Locked
Gogle VR: PiMAX 4k
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
    Linux Chrome
Płeć:

Re: Rozdzielczość gry.

Post autor: Remlas » śr 15 cze 2016, 13:22

Jeśli będziesz patrzeć na kwestie: tak to działa, ruszę głową obraz się przesuwa, po chwili zapominam że jestem w pokoju w Realu to ok
Jeśli spojrzysz: E słabe, wszystko nie wyraźnie, nie ostre i nie komfortowe to napenwo się zniesmaczysz
GTX nie powinien mieć największych problemów (przy tej rozdzielczości) ale zależy jeszcze od CPU. Poza trinusem użyj jeszcze VRidge - może działać lepiej lub gorzej
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
dooku
Użytkownik
3
Posty: 6
Rejestracja: czw 09 cze 2016, 20:58
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: VR Box 2.0
Telefon do VR: Z1 Compact
    Windows 10 Chrome

Re: Rozdzielczość gry.

Post autor: dooku » śr 06 lip 2016, 13:17

Remlas pisze:Jeśli będziesz patrzeć na kwestie: tak to działa, ruszę głową obraz się przesuwa, po chwili zapominam że jestem w pokoju w Realu to ok
Jeśli spojrzysz: E słabe, wszystko nie wyraźnie, nie ostre i nie komfortowe to napenwo się zniesmaczysz
GTX nie powinien mieć największych problemów (przy tej rozdzielczości) ale zależy jeszcze od CPU. Poza trinusem użyj jeszcze VRidge - może działać lepiej lub gorzej
Pierwszy kontakt z apkami androidowymi. Fajne to!
Drugi kontakt z filmami na YT. Trzeba zmienić fona na coś z lepszą rozdziałką :/
Wieczorem test trinusa!

Co do samych VR Box2.0... Oczywiście musiałem pociąć tą szufladę (xperia ma usb od boku o.O) no i wkurzyły mnie widoczne ranty telefonu po bokach + za krótka? guma na górze.

1920x1080 wystarczy spokojnie czy lepiej się wstrzymać i dozbierać do wyższej rozdziałki?

Awatar użytkownika
zzzt
Użytkownik
1
Posty: 1
Rejestracja: śr 06 lip 2016, 15:54
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: DreamZ
Telefon do VR: P8
    Windows 8.1 Firefox

Re: Rozdzielczość gry.

Post autor: zzzt » śr 06 lip 2016, 16:30

Remlas pisze:Jeśli spojrzysz: E słabe, wszystko nie wyraźnie, nie ostre i nie komfortowe to napenwo się zniesmaczysz
Właśnie ja mam taki problem: podłączyłem wg poradnika JackQuack DreamZ, uruchomiłem Dying Light i ... I tam NIC nie widać !
Pikseloza, ciężko zobaczyć kładkę, nawet nie wiem co trzymam w ręku tyle. Myślałem, że jak wyskoczy zombi to się ze strachu posikam a ja go ledwo widzę :(

Nie wiem, może coś źle ustawione, może spodziewałem się innego efektu ...
Ktoś podpowie: tak ma być czy co ? Nietrafiona pierwsza gierka ? A jak JackQuack gra w Wiedzmina albo Falout..nie wiem...

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 932
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Punkty: Locked
Gogle VR: PiMAX 4k
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
    Windows 10 Spartan
Płeć:

Re: Rozdzielczość gry.

Post autor: Remlas » czw 07 lip 2016, 08:55

rozumiem, że jakość ustawiłeś do maksymalnie takiej wartości jaką już mogłeś by nie zacinało? w P8 masz chyba fHD, pomyśl co ja miałem grając w HD...
możesz spróbować jeszcze odpalić grę w rozdzielczości 960x1080, może Ci się polepszy
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość