Strona 1 z 3

Emulacja HTC Vive - mini poradnik do "BiedoVive".

: wt 03 sty 2017, 23:58
autor: TaREu
Tu był kiedyś poradnik...

= ]

Re: Emulacja HTC Vive - mini poradnik do "BiedoVive".

: śr 04 sty 2017, 07:29
autor: Remlas
Podpowiem, jeśli oczywiście chcesz, może być warto dopisać "zezwalam / zabrania się kopiowania poradnika na inne strony bez wiedzy i zgody autora" ;)

no i ładnie się rozpisałeś. :)

Re: Emulacja HTC Vive - mini poradnik do "BiedoVive".

: śr 04 sty 2017, 16:05
autor: TaREu
Thx, dopisałem ;) przepraszam za błędy , pisałem to "na szybko" ;) niektóre właśnie wychwyciłem i poprawiłem.

Re: Emulacja HTC Vive - mini poradnik do "BiedoVive".

: czw 05 sty 2017, 20:31
autor: StoKI
A możesz nagrać jakiś filmik jak u cb to działa? I czemu nie skorzystać z wersji 6 ps move? Możesz też doradzić jaki adapter bluetooth kupić bo nie ma pojęcia jaki wybrać? Z góry dzięki :D

Re: Emulacja HTC Vive - mini poradnik do "BiedoVive".

: pt 06 sty 2017, 16:28
autor: TaREu
Działa tak :

http://www58.zippyshare.com/v/JbcEvOvx/file.html (filmik zawiera dwie prezentacje, powinien nadal być aktualny, wysyłałem Go kilka dni temu gościowi z Kanady)

Adapter mam ASUSA BT 400 (taki zalecają, ale podobno na jakiejś Esperanzie też działa , tu musisz popytać dokładnie jaki - jest tańsza - tematu nie znam)

W wersji 6, trzeba coś tam powyłączać, nie chciało mi się do tej pory jakiś plików edytować skoro wszystko super działa na 5.5.3 (bez tego cała trakcja skacze, a nie wiadomo czy to wyłączenie czegoś, by pomogło, darowałem sobie chwilowo sprawdzanie)

Nie ma sprawy ;) pozdr

Ps(edit) : jeżeli długo tu nie odpowiadam to z góry sory, nie loguję się zbyt często. Gdy przyjdzie mi na maila powiadomienie (którego też często nie sprawdzam) wtedy odpowiadam.

edit2 : korzystałem z tego poradnika:

https://www.youtube.com/watch?v=W7rogPZFdL4

Re: Emulacja HTC Vive - mini poradnik do "BiedoVive".

: pt 06 sty 2017, 23:55
autor: BartoszPrzechera
A dałoby się zamiast 3-ciego kontrolera służącego do śledzenia headsetu użyć diody świecącej na dany kolor ?

Re: Emulacja HTC Vive - mini poradnik do "BiedoVive".

: sob 07 sty 2017, 00:03
autor: TaREu
Nie próbowałem, ale pinpongi dwa w szufladzie czekają ;) raczej w przyszłości musowe hyh :D prawie 150g psmove waży :P
Na chwile obecną musiałby w szufladzie włączony leżeć jeden kontroler, ale w przyszłości ma być możliwe podobno włączenie "wirtualnego" w psmoveservice.

Re: Emulacja HTC Vive - mini poradnik do "BiedoVive".

: sob 07 sty 2017, 00:48
autor: BartoszPrzechera
Myślę że jeśli dałoby się emulować kontrolery i użyć piłeczek pinpongowych i diód oraz kontrolerów bluetooth za 20 zł to było to o wiele tańsze rozwiązanie a efekt ten sam

Re: Emulacja HTC Vive - mini poradnik do "BiedoVive".

: pn 23 sty 2017, 23:45
autor: TaREu
Nie odpisywałem wcześniej heh, bo uznałem powyższy post za zwykły trolling heh. No ale teraz znalazłem czas.... a więc... :

"Chopieee... 20zł ? toż to szoł. Gdy oryginalny wypasiony pad ps3move SONY, ze wszelkimi czujnikami, żyroskopami, akcelerometrem itp. , świetnie leżący w ręce... w 100% bez kombinacji kompatybilny z psmoveservice , posiadający możliwość zmiany kolorów, zależnie od potrzebnego... kompatybilny z ładowarkami/stacjami dokującymi ... kosztuje AŻ 40zł .... to myślę... że... odkryłbyś interes życia dla biedovieve-owców.. zaczynając produkcję swojego pomysłu już dziś .. . . Hmm, może nawet posiadacze PSVR by do Ciebie walili drzwiami i oknami po to rozwiązanie ... "

Nie obraź się proszę ;) jeżeli rzeczywiście pisałeś to serio nie trolując po prostu... w tłumaczeniu mniej prześmiewczym, szkoda czasu i pieniędzy, tym bardziej, że uważam iż wynik męczarni z Twoim pomysłem, nadal mocno odbiegałby trącąc tandetą od oryginalnego pada, ... niewiele droższego.

Re: Emulacja HTC Vive - mini poradnik do "BiedoVive".

: wt 24 sty 2017, 00:57
autor: Remlas
Podpytam się jeszcze zanim kupię: mam już 4 kamerki, ale pozostała mi kwestia ich umocowania, zrobię to chyba klipsami od montażu na TV i gaferem lub taśmą dwustronną do ściany. Czy przy jakiejś długości przedłużki USB 2.0 pojawiły się problemy? (wiem napewno, że kamer nie mogę podłączyć przez huba, a szkoda...)