[TrinusVR] Tnący się obraz

Programy do wspierania Wirtualnej Rzeczywistości
Awatar użytkownika
amadeusz201
Użytkownik
2
Posty: 3
Rejestracja: czw 30 cze 2016, 14:56
Gogle Mobile VR: Weebo3D 2.0
Telefon do VR: Samsung Galaxy S3
    Windows 7 Chrome

[TrinusVR] Tnący się obraz

Post autor: amadeusz201 » czw 30 cze 2016, 15:22

Witam, od pewnego czasu mam problem z tnącym się obrazem na telefonie podczas włączania gier, otóż podczas normalnego streamowania pulpitu komputera na telefon wszystko działa bardzo płynnie nawet włączając przeglądarkę i oglądając filmy na youtube na telefonie wszystko pokazuje płynnie jednak kiedy włączę grę oczywiście wcześniej otwierając ją w odpowiedniej rozdzielczości w oknie obraz zacina się i pokazuje ciągle jedną klatkę obrazu zmieniający się co 10-20 sekund, akurat na przykładzie gry Slender podczas patrzenia postacią w dół wszystko działa płynnie kiedy jednak podniosę wzrok obraz się zacina i pokazuję ciągle jedną klatkę mimo że headtracking działa normalnie, podkreślam że bez względu czy przesyłam obraz przez kabel czy wifi zawsze jest ten sam problem , wcześniej nie miałem tego problemu i możliwe że ma to związek z formatem komputera choć wszystkie sterowniki mam zaktualizowane i nadal jest ten sam system czyli win 7 więc nie wiem w czym leży problem.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
zygyt12
Użytkownik
15
Posty: 104
Rejestracja: wt 26 sty 2016, 20:22
Gogle Mobile VR: Oculus DK2
Telefon do VR: LG G5
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Re: [TrinusVR] Tnący się obraz

Post autor: zygyt12 » czw 30 cze 2016, 21:05

Ja na swoich telefonach (a było ich kilka) , bez względu na przesyłaną rozdzielczość ,zawsze musiałem ustawiać "quality" na 90-80% . Ustawienie na 100% zawsze powodowało rwanie obrazu. Jak masz u siebie ?

Awatar użytkownika
amadeusz201
Użytkownik
2
Posty: 3
Rejestracja: czw 30 cze 2016, 14:56
Gogle Mobile VR: Weebo3D 2.0
Telefon do VR: Samsung Galaxy S3
    Windows 7 Chrome

Re: [TrinusVR] Tnący się obraz

Post autor: amadeusz201 » pt 01 lip 2016, 19:47

Testowałem nawet na najniższych ustawieniach jakości obrazu i był ten sam problem, wydaje mi się że wina leży w samym systemie gdyż tak jak mówiłem dopiero po sformatowaniu pojawił się ten problem

Awatar użytkownika
zygyt12
Użytkownik
15
Posty: 104
Rejestracja: wt 26 sty 2016, 20:22
Gogle Mobile VR: Oculus DK2
Telefon do VR: LG G5
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Re: [TrinusVR] Tnący się obraz

Post autor: zygyt12 » pt 01 lip 2016, 20:21

Proponuję jeszcze sprawdzić sterownik RNDIS
http://forum.xda-developers.com/android ... s-t3039183

Pamiętam również inną ciekawostkę. Jakiś czas temu testowałem czyjeś ustawienia trinusa ze ściągniętego pliku konfiguracyjnego. Rwało strasznie. Problem zniknął jak przestawiłem "Head Mount Model" z "Default.Any" na "Custom.Any" Zdziwko miałem straszne,do tej pory nie wiem dlaczego tak się działo.

Awatar użytkownika
amadeusz201
Użytkownik
2
Posty: 3
Rejestracja: czw 30 cze 2016, 14:56
Gogle Mobile VR: Weebo3D 2.0
Telefon do VR: Samsung Galaxy S3
    Windows 7 Chrome

Re: [TrinusVR] Tnący się obraz

Post autor: amadeusz201 » pt 01 lip 2016, 20:58

Zastosowałem program do gier Razer Cortex i wyłączyłem wszystkie możliwe aplikacje po czym problem zniknął, najwyraźniej komputer mógł być przeciążony lub jakaś aplikacja miała na to wpływ jednak dziękuje za pomoc.

Przeniesiono z Szybka Pomoc do Programy i Skrypty dnia wt 04 paź 2016, 12:39 przez antimatter

Awatar użytkownika
antimatter
Moderator Globalny
14
Posty: 92
Rejestracja: sob 20 lut 2016, 22:06
    Windows 7 Chrome
Płeć:

Re: [TrinusVR] Tnący się obraz

Post autor: antimatter » wt 04 paź 2016, 12:40

Problem rozwiązany, temat przenoszę do odpowiedniego działu i zamykam. W razie potrzeby otwarcia - pisać PW.

Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość