[TrinusVR] Tnący się obraz

Programy do wspierania Wirtualnej Rzeczywistości
Awatar użytkownika
Autor tematu
amadeusz201
Użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: czw 30 cze 2016, 14:56
Gogle VR: Weebo3D 2.0
Telefon: Samsung Galaxy S3
    Windows 7 Chrome
Płeć: Nie określono

[TrinusVR] Tnący się obraz

Nieprzeczytany postautor: amadeusz201 » czw 30 cze 2016, 15:22

Witam, od pewnego czasu mam problem z tnącym się obrazem na telefonie podczas włączania gier, otóż podczas normalnego streamowania pulpitu komputera na telefon wszystko działa bardzo płynnie nawet włączając przeglądarkę i oglądając filmy na youtube na telefonie wszystko pokazuje płynnie jednak kiedy włączę grę oczywiście wcześniej otwierając ją w odpowiedniej rozdzielczości w oknie obraz zacina się i pokazuje ciągle jedną klatkę obrazu zmieniający się co 10-20 sekund, akurat na przykładzie gry Slender podczas patrzenia postacią w dół wszystko działa płynnie kiedy jednak podniosę wzrok obraz się zacina i pokazuję ciągle jedną klatkę mimo że headtracking działa normalnie, podkreślam że bez względu czy przesyłam obraz przez kabel czy wifi zawsze jest ten sam problem , wcześniej nie miałem tego problemu i możliwe że ma to związek z formatem komputera choć wszystkie sterowniki mam zaktualizowane i nadal jest ten sam system czyli win 7 więc nie wiem w czym leży problem.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
zygyt12
Użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 104
Rejestracja: wt 26 sty 2016, 20:22
Gogle VR: Oculus DK2
Telefon: LG G5
    Windows 10 Chrome
Płeć: Mężczyzna

Re: [TrinusVR] Tnący się obraz

Nieprzeczytany postautor: zygyt12 » czw 30 cze 2016, 21:05

Ja na swoich telefonach (a było ich kilka) , bez względu na przesyłaną rozdzielczość ,zawsze musiałem ustawiać "quality" na 90-80% . Ustawienie na 100% zawsze powodowało rwanie obrazu. Jak masz u siebie ?

Awatar użytkownika
Autor tematu
amadeusz201
Użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: czw 30 cze 2016, 14:56
Gogle VR: Weebo3D 2.0
Telefon: Samsung Galaxy S3
    Windows 7 Chrome
Płeć: Nie określono

Re: [TrinusVR] Tnący się obraz

Nieprzeczytany postautor: amadeusz201 » pt 01 lip 2016, 19:47

Testowałem nawet na najniższych ustawieniach jakości obrazu i był ten sam problem, wydaje mi się że wina leży w samym systemie gdyż tak jak mówiłem dopiero po sformatowaniu pojawił się ten problem

Awatar użytkownika
zygyt12
Użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 104
Rejestracja: wt 26 sty 2016, 20:22
Gogle VR: Oculus DK2
Telefon: LG G5
    Windows 10 Chrome
Płeć: Mężczyzna

Re: [TrinusVR] Tnący się obraz

Nieprzeczytany postautor: zygyt12 » pt 01 lip 2016, 20:21

Proponuję jeszcze sprawdzić sterownik RNDIS
http://forum.xda-developers.com/android ... s-t3039183

Pamiętam również inną ciekawostkę. Jakiś czas temu testowałem czyjeś ustawienia trinusa ze ściągniętego pliku konfiguracyjnego. Rwało strasznie. Problem zniknął jak przestawiłem "Head Mount Model" z "Default.Any" na "Custom.Any" Zdziwko miałem straszne,do tej pory nie wiem dlaczego tak się działo.

Awatar użytkownika
Autor tematu
amadeusz201
Użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: czw 30 cze 2016, 14:56
Gogle VR: Weebo3D 2.0
Telefon: Samsung Galaxy S3
    Windows 7 Chrome
Płeć: Nie określono

Re: [TrinusVR] Tnący się obraz

Nieprzeczytany postautor: amadeusz201 » pt 01 lip 2016, 20:58

Zastosowałem program do gier Razer Cortex i wyłączyłem wszystkie możliwe aplikacje po czym problem zniknął, najwyraźniej komputer mógł być przeciążony lub jakaś aplikacja miała na to wpływ jednak dziękuje za pomoc.

Awatar użytkownika
antimatter
Moderator Globalny
Nowy użytkownik
Posty: 80
Rejestracja: sob 20 lut 2016, 22:06
    Windows 7 Chrome
Płeć: Mężczyzna

Re: [TrinusVR] Tnący się obraz

Nieprzeczytany postautor: antimatter » wt 04 paź 2016, 12:40

Problem rozwiązany, temat przenoszę do odpowiedniego działu i zamykam. W razie potrzeby otwarcia - pisać PW.


Wróć do „Programy i Skrypty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość