Project Cars Konfiguracja

Programy dostosowane do Wirtualnej Rzeczywistości
Awatar użytkownika
Kevin19091994
Użytkownik
1
Posty: 2
Rejestracja: czw 08 cze 2017, 15:28
Gogle VR: DreamZ 2.0 Fresnel
Telefon: Nexus 5
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Project Cars Konfiguracja

Post autor: Kevin19091994 » czw 08 cze 2017, 15:40

Witam!
Dziś nabyłem gogle DreamZ 2.0 na soczewkach Fresnel. Moim celem jest postawienie gry Project Cars na VR.
Napotkałem jednakże kilka problemów- headtracking w grze nie bardzo chce działać (próbowałem zmiany portu z 5555 na 5556, oraz zmiany z mouse tracking na free track). Nie za bardzo wiem jak ugryźć temat by był możliwie najprzyjemniejszy w graniu...
Mógłby mi ktoś pomóc krok po kroku w konfiguracji wszystkiego?
Telefon jakiego obecnie używam, to Google Nexus 5

Awatar użytkownika
Kevin19091994
Użytkownik
1
Posty: 2
Rejestracja: czw 08 cze 2017, 15:28
Gogle VR: DreamZ 2.0 Fresnel
Telefon: Nexus 5
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Re: Project Cars Konfiguracja

Post autor: Kevin19091994 » pt 09 cze 2017, 17:25

Dobra- obecnie udało mi się wszystko uruchomić jak trzeba- Kierownica pokalibrowana, z pomocą przy headtrackingu przyszedł mi RiftCat.
Problem jest natomiast jeszcze jeden- mam wrażenie, że to co jest widziane z bliska jest ostre, natomiast gdy patrzę dalej "przez szybę" auta, niemal nie widzę drogi- jest tak rozmazana...
Czy jest mi ktoś w stanie pomóc z kalibracją soczewek, lub czymkolwiek byle by było lepiej?

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 726
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Dreamz 1.0, Weebo, itd...
Telefon: Neo V / S4
    Linux Chrome
Płeć:

Re: Project Cars Konfiguracja

Post autor: Remlas » pt 09 cze 2017, 21:43

To co w dali nie ostre to prawdopodobnie kwestia rozdzielczości - elementy są małe i przypadają na nie małe ilości pikseli, przez co obraz jest nie wyraźny
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość