Wiedźmin 3 i Dead Space 3 na Trinus VR

Programy dostosowane do Wirtualnej Rzeczywistości
Awatar użytkownika
BloodyIwo
Użytkownik
2
Posty: 3
Rejestracja: śr 22 lut 2017, 08:54
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: DreamzVR 2.0 Fresnel
Telefon do VR: Huawei Honor 7
    Windows 8.1 Chrome
Płeć:

Wiedźmin 3 i Dead Space 3 na Trinus VR

Post autor: BloodyIwo » śr 22 lut 2017, 09:39

Hej! Dopiero rozpoczynam moją zabawę z VR, poza aplikacjami na telefon posiadając dostęp do pełnej wersji programu Trinus VR chciałem zagrać w gry Witcher 3 i Dead Space 3, szukałem informacji jak najlepiej ustawić te gry pod VR ale po włączeniu obraz w Wiedźminie jest na tyle nie wyraźny że nie jestem w stanie odczytać napisów bo rozmywa mi się na nich ostrość, więc nie wiem jakie zadania wykonywać, co do DS3 obraz wygląda lepiej ale przy jednej i drugiej grze mam wrażenie gry na sali kinowej a nie w VR jak przy aplikacjach ze sklepu play. Jakieś rady dla początkującego fascynata? Myślę że posiadam odpowiedni sprzęt do tej zabawy, dodatkowo odpalam gry w oknie ze zmniejszoną rozdziałką. Jest ktoś mi w stanie pomóc? (gram po kablu USB 2.0 przy pomocy klawiatury i myszy) ;)
Z góry dzięki za każdą pomoc!

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 879
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Punkty: Locked
Gogle VR: PiMAX 4k
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
    Linux Chrome
Płeć:

Re: Wiedźmin 3 i Dead Space 3 na Trinus VR

Post autor: Remlas » śr 22 lut 2017, 22:54

Jeśli masz ustawioną jakość i rozdzielczość w trinusie na maksa to wtedy to kwestia telefonu - a dokładniej rozdzielczości FullHD. Sprawdź na aplikacjach cardboard czy również tam masz problem z czytaniem tekstu (o podobnym rozmiarze )
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
BloodyIwo
Użytkownik
2
Posty: 3
Rejestracja: śr 22 lut 2017, 08:54
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: DreamzVR 2.0 Fresnel
Telefon do VR: Huawei Honor 7
    Linux Chrome
Płeć:

Re: Wiedźmin 3 i Dead Space 3 na Trinus VR

Post autor: BloodyIwo » czw 23 lut 2017, 07:37

Nie w grach nie z PC tylko z cardborda ten problem nie wystepuje moze chodzi o ustawienia trinusa, mam honora 7, telefon jest idealny pod VR na pewnl nie on jest problemem, zauwazylem że to jak gogle leżą na głowie tez na duży wpływ

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość