Ski Jump VR

Programy dostosowane do Wirtualnej Rzeczywistości
Awatar użytkownika
dariusz.pietrala
Użytkownik
8
Posty: 25
Rejestracja: śr 04 sty 2017, 12:39
    Windows 10 Firefox

Re: Ski Jump VR

Post autor: dariusz.pietrala » sob 07 sty 2017, 16:29

Poszedł update (może zająć 1-2h). Jest "rzeczywiste skakanie". Można przełączyć kliker/skakanie. Bardzo ważne:

1. Ciężko trafić w próg ;)
2. Podeślijcie wartości z lewego górnego rogu (na zielono). Będę wiedział czy na różnych urządzeniach są podobne.

Porady:
1. Kliker żeby ruszyć.
2. Pozycja najazdowa :)
3. Wyskok
4. Lot jak wcześniej
5. Lądowanie - lekki podskok do przysiadu (nie wiem jak to inaczej napisać, takie markowanie lądowania).

Awatar użytkownika
b00t
Użytkownik
13
Posty: 81
Rejestracja: pt 21 paź 2016, 21:19
Gogle VR: DreamZ 1.0
Telefon: SGS4
    Linux Chrome
Płeć:

Re: Ski Jump VR

Post autor: b00t » ndz 08 sty 2017, 16:40

Dzięki za wykorzystanie mojej propozycji :) poskaczę chwilę i ponownie wszystko opiszę ;)

Awatar użytkownika
b00t
Użytkownik
13
Posty: 81
Rejestracja: pt 21 paź 2016, 21:19
Gogle VR: DreamZ 1.0
Telefon: SGS4
    Linux Chrome
Płeć:

Re: Ski Jump VR

Post autor: b00t » pn 09 sty 2017, 20:27

Faktycznie trudno trafić. I bardzo słaba jest siła wybicia (domyślam się, że numerki mają z tym związek ;)) jeśli chodzi o numerki to zapisałem kilka:
1.914-10.456
1.551-12.256
1.571-9.297
2.501-13.427
1.540-12.720
Na moim S4 również bardzo kłuły w oczy odległe obiekty najbardziej 1/3 barierek na dole kiedy siedziałem na belce, tutaj na myśl mi przychodzi filtrowanie anizotropowe, chodzi mi o to, że piksele strasznie skakały

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 691
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Dreamz 1.0, Weebo, itd...
Telefon: Neo V / S4
    Linux Chrome
Płeć:

Re: Ski Jump VR

Post autor: Remlas » pn 09 sty 2017, 23:13

O jakich cyferkach mówimy? Nie widzę nic zielonego poza paskiem :p
Screenshot_20170109-231221.png
Screenshot_20170109-231152.png
Dodano po 46 sekundach:
(wersja apki: 0.2)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
b00t
Użytkownik
13
Posty: 81
Rejestracja: pt 21 paź 2016, 21:19
Gogle VR: DreamZ 1.0
Telefon: SGS4
    Linux Chrome
Płeć:

Re: Ski Jump VR

Post autor: b00t » wt 10 sty 2017, 08:50

W najnowszej wersji jeśli masz sterowanie skokiem czyli lazy mode off za strzałką w lewym górnym rogu pojawią się zielone cyferki

Awatar użytkownika
dariusz.pietrala
Użytkownik
8
Posty: 25
Rejestracja: śr 04 sty 2017, 12:39
    Windows 10 Firefox

Re: Ski Jump VR

Post autor: dariusz.pietrala » wt 10 sty 2017, 09:17

Właśnie pisałem :) Będzie dzisiaj wersja z poprawionym FPS.

Awatar użytkownika
b00t
Użytkownik
13
Posty: 81
Rejestracja: pt 21 paź 2016, 21:19
Gogle VR: DreamZ 1.0
Telefon: SGS4
    Linux Chrome
Płeć:

Re: Ski Jump VR

Post autor: b00t » wt 10 sty 2017, 09:21

Super :) a siła wybicia jest do regulacji czy to ja za słabo skaczę? ;)

Awatar użytkownika
dariusz.pietrala
Użytkownik
8
Posty: 25
Rejestracja: śr 04 sty 2017, 12:39
    Windows 10 Firefox

Re: Ski Jump VR

Post autor: dariusz.pietrala » wt 10 sty 2017, 10:04

Generalnie jest tak:

1. Da się trafić w belkę i zrobić 100% mocy
2. Jest to bardzo trudne, trzeba się wybić wcześniej
3. Spowodowane to jest tym, że odczyt z telefonu musi być z kilku klatek. Nie ma czegoś takiego, że jest ruch i ja dostaję dokładne info. Czasami jest duża wartość przy małym ruchu, czasami mała przy szybkim. Czyli odczyt trwa chwilę, a do tego jest bardzo nieregularny

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 691
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Dreamz 1.0, Weebo, itd...
Telefon: Neo V / S4
    Linux Chrome
Płeć:

Re: Ski Jump VR

Post autor: Remlas » wt 10 sty 2017, 11:02

O, już mam :p
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
dariusz.pietrala
Użytkownik
8
Posty: 25
Rejestracja: śr 04 sty 2017, 12:39
    Windows 10 Firefox

Re: Ski Jump VR

Post autor: dariusz.pietrala » wt 10 sty 2017, 16:46

OK, właśnie wrzuciłem poprawioną wersję. Ważne:
1. Sprawdźcie FPS, bo generalnie bez wywalenia wszystkiego nie da rady już nic prawie poprawić. Mogę usunąć mgłę, ale różnica będzie ogromna wtedy :(
2. Poprawiłem wybicie. Generalnie trochę oszukałem i wcześniej nie liczyło siły... Ale potrenowaliście przynajmniej. Musiałem sprawdzić jak będzie wyglądało samo "trafienie w belkę".
3. Poprawiłem też lądowanie, bo było za trudno.

Dodano po 58 minutach 1 sekundzie:
Obrazkowe info:

Obrazek

Dodano po 2 godzinach 26 minutach 15 sekundach:
Podpinam pod ten wątek, bo nie wiedziałem czy tworzyć nowy. Gry będą częściowo podobne, ale jak wiadomo, PC to inna bajka...

Obrazek

Pytania do wszystkich:
1. Kto byłby zainteresowany (będzie Steam chyba...)?
2. Ile byście zapłacili?
3. Czy ktoś wspiera coś/wsparłby na iniegogo?

Krótkie info:
- skakanie z kontrolerami lub na siedząco z myszką, czyli spoko z Riftcatem
- 10 skoczni
- grafika się robi
- puchar świata
- multiplayer pewnie na początek na wzór tego ze Ski Jumpa z Androida

P.S. Gra powstanie niezależnie od waszych opinii :P

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość