Ski Jump VR

Programy dostosowane do Wirtualnej Rzeczywistości
Awatar użytkownika
dariusz.pietrala
Użytkownik
8
Posty: 25
Rejestracja: śr 04 sty 2017, 12:39
    Windows 10 Firefox

Ski Jump VR

Post autor: dariusz.pietrala » śr 04 sty 2017, 12:45

Hejka, jeżeli ktoś chce poskakać na nartach to poproszę gmaila, podepnę pod beta testy w Google Play.

Obrazek

Porady:
1. Start, skok, lądowanie - kliker
2. Sterowanie w locie - głowa góra/dół -> oś pionowa, pochylanie głowy prawo/lewo -> oś pozioma
Ostatnio zmieniony pt 06 sty 2017, 21:19 przez dariusz.pietrala, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
b00t
Użytkownik
13
Posty: 81
Rejestracja: pt 21 paź 2016, 21:19
Gogle VR: DreamZ 1.0
Telefon: SGS4
    Linux Chrome
Płeć:

Re: Ski Jump VR

Post autor: b00t » śr 04 sty 2017, 14:31

Jest jakieś ograniczenie czasowe? Bo byłbym całkiem chętny ale niestety jeszcze nie dzisiaj :)

Awatar użytkownika
dariusz.pietrala
Użytkownik
8
Posty: 25
Rejestracja: śr 04 sty 2017, 12:39
    Windows 10 Firefox

Re: Ski Jump VR

Post autor: dariusz.pietrala » śr 04 sty 2017, 19:06

Nie, spoko. Póki co nie ma, ale pewnie za kilka dni wejdzie do sklepu albo zrobię na otwartą betę. Póki co chcę opinie ludzi, którzy jakoś w VR już siedzą. Potrzebuję tylko gmaila ;)

Awatar użytkownika
b00t
Użytkownik
13
Posty: 81
Rejestracja: pt 21 paź 2016, 21:19
Gogle VR: DreamZ 1.0
Telefon: SGS4
    Linux Chrome
Płeć:

Re: Ski Jump VR

Post autor: b00t » czw 05 sty 2017, 11:24

Dzisiaj wieczorem powinienem dać radę podesłać. Tylko raczej wolałbym w jakiejś prywatnej wiadomości ;)

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 735
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Dreamz 1.0, Weebo, itd...
Telefon: Neo V / S4
    Linux Chrome
Płeć:

Re: Ski Jump VR

Post autor: Remlas » pt 06 sty 2017, 11:20

Pograłem małą chwilę i mam pytanie : od czego zależna jest odległość na jaką skoczymy?
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
dariusz.pietrala
Użytkownik
8
Posty: 25
Rejestracja: śr 04 sty 2017, 12:39
    Windows 10 Firefox

Re: Ski Jump VR

Post autor: dariusz.pietrala » pt 06 sty 2017, 12:58

Odległość zależy od:

1. Wybicia - czyli wiadomo, jak trafisz w belkę...
2. Lotu - kulka musi być na środku krzyżyka. Czyli im dłużej jest na środku, tym lepiej lecisz.

Jakby kogoś interesowało porównanie to ja skoczyłem chyba najwięcej 138m (chyba, bo nie pamiętam ;) ).

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 735
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Dreamz 1.0, Weebo, itd...
Telefon: Neo V / S4
    Windows 10 Firefox
Płeć:

Re: Ski Jump VR

Post autor: Remlas » pt 06 sty 2017, 14:45

dobrze wiedzieć :D
początkowo z dziewczyną myślałem, że trzeba zrobić pozycje jak narciarz :P a tu trzeba kliknąć kliker. Przydałby się jakiś tutorial ;)
czy to normalne, że na Galaxy S4 mam 25fps ? :/ trochę od tego kręci w głowie. Dodatkowo jak już wyskoczę to kulka leci mi cały czas w lewo i zanim wyląduję goniąc ją krzyżykiem mogę zrobić fizycznie obrót 360 stopni (a w trakcie lotu patrzeć w tył :P )
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
dariusz.pietrala
Użytkownik
8
Posty: 25
Rejestracja: śr 04 sty 2017, 12:39
    Windows 10 Firefox

Re: Ski Jump VR

Post autor: dariusz.pietrala » pt 06 sty 2017, 21:18

Sorry za brak info o skakaniu. Zapomniałem :( Edytowałem już post.
Właśnie z tymi klatkami to taki eksperyment. Ja testuję na Z5 i dlatego właśnie takie info jest mi potrzebne. Zrobię do końca tygodnia poprawioną wersję i zobaczymy co da się zrobić.

Awatar użytkownika
tester0902
Użytkownik
1
Posty: 1
Rejestracja: pt 06 sty 2017, 22:06
Gogle VR: I-FX
Telefon: SAMSUNG GALAXY ALPHA
    Linux Chrome

Re: Ski Jump VR

Post autor: tester0902 » pt 06 sty 2017, 23:16

Mój email to kamil000902@gmail.com

Awatar użytkownika
b00t
Użytkownik
13
Posty: 81
Rejestracja: pt 21 paź 2016, 21:19
Gogle VR: DreamZ 1.0
Telefon: SGS4
    Linux Chrome
Płeć:

Re: Ski Jump VR

Post autor: b00t » sob 07 sty 2017, 14:59

Remlas ja na S4 też miałem 20-25 FPS. Problem z kulką również ten sam. Tutorial faktycznie by się przydał. Gra ma spory potencjał, proponuję w przyszłości dodać jakieś ustawienia i np. możliwość wyboru sterowania kliknięciem albo żyroskopem na takiej zasadzie, że trzeba będzie faktycznie podskoczyć i gra mierzyłaby siłę wyskoku. Tylko wtedy trzeba będzie zamieścić ostrzeżenie o wymaganym miejscu ;)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość