[Free][Android] Power/Lift VR

Programy dostosowane do Wirtualnej Rzeczywistości
Awatar użytkownika
antimatter
Moderator Globalny
14
Posty: 92
Rejestracja: sob 20 lut 2016, 22:06
    Windows 7 Chrome
Płeć:

Re: [Free][Android] Power/Lift VR

Post autor: antimatter » czw 15 gru 2016, 19:21

Nie mówie, że robisz gówno czy coś, tylko czysto z punktu widzenia odbiorcy. Wypuszczasz coś na rynek to musisz liczyć się z krytyką. Ba, nawet sam o nią prosisz to nie spodziewaj się samego głaskania po głowie. Nie neguję projektu, tylko patrzę z perspektywy potencjalnych użytkowników.

Przytoczyłeś tytuły AAA i ja z doświadczenia i obserwacji widzę jakie są reakcje na nie. Gracze hejtują chujowe gry i tyle. Hejtują np. kiepską optymalizacje, brak pomysłów itp. i wcale to że się sprzedają nie nazywa ich dobrymi grami. Z resztą porównywanie projektu jedno osobowego do produktu AAA jest bez sensu, nie ma korelacji.
Al
Zdecyduj się, czy chcesz otrzymywać feedback czy nie. A to co z nim zrobisz to już Twoja kwestia, nie musisz przecież się do niego stosować. Ale nie mów, że: daje za darmo to nikt nie wie lepiej ode mnie co jest dobre w grach darmowych.

Awatar użytkownika
Akinaro
Użytkownik
5
Posty: 11
Rejestracja: pn 31 paź 2016, 17:41
Gogle VR: Homido
Telefon: Xperia Z3
    Windows 8.1 Chrome

Re: [Free][Android] Power/Lift VR

Post autor: Akinaro » pt 16 gru 2016, 09:08

Niezbyt rozumiem tonu twojej wypowiedzi(strasznie ofensywna)...

Wyjaśniłem że to był żart i napisałem czemu użyłem tego sarkazmu w mojej obronie.
A przytoczenie gry AAA był kolejnym sarkazmem(dałem nawet "uśmieszek" na końcu by podkreślić śmieszność tego).


I oczywiście chcę usłyszeć każdą krytykę i opinię, jednak dotyczącą gry, nie wypowiedzi na forum. Tu jest różnica.


Tak jak długo krytyka będzie tyczyć się samego produktu nie mam nic przeciwko, zapiszę i zapamiętam i postaram się poprawić, jednak gdy ktoś zacznie pisać nie o produkcie, albo zacznie porównywać grę do produkcji płatnych z wyższej półki... trudno nie włączyć trybu "defensywnego", nie zgodzisz się?

Awatar użytkownika
antimatter
Moderator Globalny
14
Posty: 92
Rejestracja: sob 20 lut 2016, 22:06
    Windows 7 Chrome
Płeć:

Re: [Free][Android] Power/Lift VR

Post autor: antimatter » pt 16 gru 2016, 18:07

Słaby sarkazm skoro musisz go tłumaczyć.

Awatar użytkownika
Akinaro
Użytkownik
5
Posty: 11
Rejestracja: pn 31 paź 2016, 17:41
Gogle VR: Homido
Telefon: Xperia Z3
    Windows 8.1 Chrome

Re: [Free][Android] Power/Lift VR

Post autor: Akinaro » pt 16 gru 2016, 20:29

Sarkazmu się nie oblicza,więc wszystko zależy od odbiorcy czy go widzi czy nie. Ludzie nie są idealni, jeden ma problemy z liczeniem, inny z wymową a inny z odbiorem żartów...

Nie widzę sensu w ciągnięciu dalej tej konwersacji, zwłaszcza biorąc pod uwagę to że jesteś moderatorem, i raczej w twojej kwestii jest dawanie przykładu by nie rozpoczynać takich pustych rozmów zaczynających się od przyczepienie się do jednej małej części postu, która totalnie nie ma związki z głównym tematem.


Tak więc kończąc to, wspomnę jedynie, że zdecydowałem się nie łączyć obu projektów jak zapowiadałem wcześniej, a skupić się na na normalnej wersji która pozwoli mi dodać to co chciałem na samym początku, a potem powoli, jeśli znajdę czas, przenosić nowe elementy do Power/Lift.
Nie widzę sensu w spędzaniu wolnego czasu na dwóch grach, zwłaszcza że aktualnie pomagam w kilku innych projektach. Personalnie nie spodziewałem się cudów wypuszczając tę grę(w sensie ilości graczy), sam dla siebie chciałem mieć coś ładnego do pogrania, i dostałem/zrobiłem to co mogłem.
Tak więc jeśli chodzi o aktualizacje dla Power/Lift... będą ograniczone. Jednak nie widzę w tym nic złego, bo co jak co, ale Mobilne VR to jednorazowa zabawa na kilka minut, więc nie wydaje mi się by ktoś nad tym płakał :]

Awatar użytkownika
Akinaro
Użytkownik
5
Posty: 11
Rejestracja: pn 31 paź 2016, 17:41
Gogle VR: Homido
Telefon: Xperia Z3
    Windows 8.1 Chrome

Re: [Free][Android] Power/Lift VR

Post autor: Akinaro » czw 12 sty 2017, 17:04

Jak pisałem, oto mały styczniowy update, miałem trochę czasu po świętach, jednak nie tyle co chciałem, więc niedługo wypuszczę jeszcze jeden mały "fix", który naprawi to co udało mi się zepsuć w tej wersji :D

To wciąż nie jest nowa wersja o której wspominałem(z powodu pracy, przerwałem na chwilę z tym), jedynie mały udpate zawierający:
-Nowy system menu, gdzie wystarczy ruszyć joystickiem by wybrać opcje
-Pauza! Tak, udało mi się w końcu stworzyć innowacyjny system który zatrzymuje grę po wciśnięciu przycisku... Czysta Magia.
-Nowy Poziom!
-Opcje Graficzne które delikatnie pogarszają lub polepszają grafikę
-Kilka nowych shaderów które ogołociłem ze wszystkiego by gra troszeczkę szybciej działała...



Co do Menu Pauzy... Niestety każdy kontroler ma inną numeracje dla przycisków, dla przykładu w jednym kontrolerze przycisk start to joy10 a w innym joy9...
Więc może się okazać że ktoś będzie miał przycisk pauzy przypisany pod dziwny przycisk... kolejny update to naprawi.

Wciąż średnio u mnie z programowaniem, więc stworzenie systemu gdzie gracz sam sobie przypisze przycisk, albo system sam to zrobi zajmie trochę czasu... A płacić 40Euro za gotowca z Unity Store nie mam zamiaru...

Co do globalnego rankingu... to samo, musi poczekać :[
_________________________________________________________
Pobierz Power/Lift VR!
Obrazek

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość