Który kontroler ruchowy wybrać? PS Move vs WiiMote

Game pady, kontrolery ruchowe, maty ruchowe i inne pomysły na integrację ze środowiskiem VR.
Awatar użytkownika
Jukeman
Użytkownik
1
Posty: 1
Rejestracja: wt 21 mar 2017, 14:45
Gogle VR: Weebo3D 2.0, Bobo VR Z4 mini
Telefon: Redmi Note 3 (Snap)
    Windows 10 Chrome

Który kontroler ruchowy wybrać? PS Move vs WiiMote

Post autor: Jukeman » czw 23 mar 2017, 12:46

Siemka wszystkim, od kilku dni męczy mnie pewna kwestia, dużo się naszukałem i nadal nie znalazłem właściwej odpowiedzi, dlatego piszę tutaj do mam nadzieję licznego grona, które szybko odpowie :D. Mój setup wygląda następująco: bobo z4 mini+redmi note 3 obraz streamowany przez trinusa we współpracy z moonlightem, efekt 3d dzięki tridefowi.

Positional tracking uzyskałbym dzięki ledom IR na headsecie i kamerce od Ps Eye przerobionej pod IR. I zostaje kwestia kontrolerów ruchowych. Oprócz grania w tytuły, które nie zostały stworzone pod ruchy rękami, lub nie zostały zmoddowane (jak np. gta) całkiem zacnie byłoby mieć możliwość pogrania w gry ze Steam Vr, może to być przez RiftCata, mówię tutaj o tytułach jak Space Pirat itd, czy ww. GTA V.

Do tego będą potrzebne kontrolery PS Move (biedove), chciałbym tutaj zastosować 4 kamery ps eye - mam dużą przestrzeń do wykorzystania, dlatego myślę, że będzie chodzić całkiem dobrze. Lecz pojawia się jedno ale, mianowicie czy są skrypty/lub czy sam ucząc się właśnie pythona będę w stanie w grach typu Far Cry, Wiedźmin, BF uzyskać efekt jak z Wiimote? Mam na myśli korzystanie z akcelerometru i żyroskopu aby np ruszać kontrolerem i przypisać do tego odpowiednie funkcje. Np podnoszenie broni - przeładowanie, lub PS move na nodze - ruch po osi Y i przypisać do tego chodzenie.

Pozdrawiam, Łukasz ;)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość