[Problem]GlovePie nie wykrywa WiiMote.

Game pady, kontrolery ruchowe, maty ruchowe i inne pomysły na integrację ze środowiskiem VR.
Awatar użytkownika
ZielonyTheGame
Użytkownik
2
Posty: 3
Rejestracja: ndz 24 sty 2016, 19:31
Gogle VR: DreamZ VR
Telefon: Samsung Galaxy S3 Neo
    Windows 7 Firefox
Płeć:

[Problem]GlovePie nie wykrywa WiiMote.

Post autor: ZielonyTheGame » ndz 19 cze 2016, 21:22

Siemka ! ;)
Ostatnio udało mi się ogarnąć Bluetooth w komputerze. Więc pierwsze co zrobiłem to zabrałem się za łączenie Mote-a z komputerem. Wszystko fajnie padzik połączył się. Komputer go wykrywa normalnie . Jednak gdy wpiszę w GlovePie najbardziej podstawową komendę np. "WiiMote1.A = Key.A" to występuje zero reakcji na przycisk "A" na padzie :shock: . Dodam że kiedy wpiszę komendę "WiiMote1.led1 && WiiMote1.led2 = true" diody świecą się wedle polecenia :?: . Pad także momentami zaczyna działać ale nie na długo i potem nie wiem jak go połączyć z programem ponownie.

Proszę was o szybką pomoc. Niedługo kupuję Dreamz na allegro i chce mieć już gotowe skrypty do grania. :D
Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi ! ;)

@Edit
Problem rozwiązany. Dokupiłem sobie Wii Motion Plus i wszystkie funkcję działają bez problemu. ;)
Co do wyłączania to w glovepie zawsze w zakładce GUI generuję jedną podstawową komendę. Po tym pad działa bez problemu. :D

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości