Vireio perception - jak uruchomić Head Tracking ?

TrinusVR, FreePie i pozostałe
Awatar użytkownika
zygyt12
Użytkownik
15
Posty: 104
Rejestracja: wt 26 sty 2016, 20:22
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Oculus DK2
Telefon do VR: LG G5
    unknown unknown
Płeć:

Vireio perception - jak uruchomić Head Tracking ?

Post autor: zygyt12 » wt 26 sty 2016, 20:49

Witam. Potrzebuję porady jak uruchomić wykrywanie sensorów smartfona w Vireio Perception. Narazie używam TrinusVr do przesyłania obrazu i headtrackingu. Próbuję różnych opcji w obu programach ale za każdym razem vireio zgłasza ''HMD Not Initialized'' Będę wdzięczny za wskazówki:)
Pozdr.

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 945
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
    unknown unknown
Płeć:

Re: Vireio perception - jak uruchomić Head Tracking ?

Post autor: Remlas » śr 27 sty 2016, 07:57

Nie jestem pewien, bo u mnie nie chciało nigdy ruszyć:

W teorii w trinusie zamiast trybu myszki dajesz TrackIR na sensor output, a w vireo FreeTrack

Powtórzę raz jeszcze, tyle w teorii, bo w praktyce nie mogłem tego ruszyć chyba
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
backu90
Użytkownik
7
Posty: 20
Rejestracja: śr 13 sty 2016, 22:05
Punkty: Locked
Telefon do VR: Galaxy s6 EDGE
    unknown unknown
Płeć:

Re: Vireio perception - jak uruchomić Head Tracking ?

Post autor: backu90 » śr 27 sty 2016, 11:59

Ja wpadłem na pewien pomysł który działa u mnie w grze Assetto Corsa.

1. Odpalam Trinusa z FreeTrack.

2. Odpalam FaceTrackNoIR - miałem wcześniej skonfigurowany head tracking z kamerką który zawsze działał.

3. Po uruchomieniu gry obraz strasznie skacze lecz gdy wyłączę FaceTrackNoIR wszystko jest ok i head tracking z trinusa działa!

Awatar użytkownika
zygyt12
Użytkownik
15
Posty: 104
Rejestracja: wt 26 sty 2016, 20:22
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Oculus DK2
Telefon do VR: LG G5
    unknown unknown
Płeć:

Re: Vireio perception - jak uruchomić Head Tracking ?

Post autor: zygyt12 » śr 27 sty 2016, 15:19

Zależy mi na tym Vireio Perception , z tego co gdzieś tam wyczytałem uruchomiony w nim head tracking umożliwia rozglądanie się np. w Skyrim'ie bez ingerencji w poruszanie się postaci.Czyli dajemy np.na padzie do przodu,postać idzie cały czas do przodu a my możemy się swobodnie rozglądać. Chyba że coś mi się przyśniło :)

EDIT:

znalazłem coś ciekawego..
http://oddsheepgames.com/?topic=trinus- ... #post-4774

loxai wrzucił tu testową wersje z supportem do vireio.

Awatar użytkownika
zygyt12
Użytkownik
15
Posty: 104
Rejestracja: wt 26 sty 2016, 20:22
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Oculus DK2
Telefon do VR: LG G5
    unknown unknown
Płeć:

Re: Vireio perception - jak uruchomić Head Tracking ?

Post autor: zygyt12 » pt 29 sty 2016, 23:13

Działa ! Trzeba użyć vireio w wersji 2.1.6 I najnowszej TrinusVR. W TRinusie ustawiamy tracking na "vireio" a w vireio opcja przechwytywania to "shared memory" . sprawdzałem na Dear Esther i jets ok.

Awatar użytkownika
LookeyyPL
Użytkownik
10
Posty: 41
Rejestracja: wt 12 sty 2016, 17:46
Punkty: Locked
    unknown unknown
Płeć:

Re: Vireio perception - jak uruchomić Head Tracking ?

Post autor: LookeyyPL » czw 04 lut 2016, 14:31

A próbowaliście użyć Open Track Redirect? I pobrać to:

Kod: Zaznacz cały

https://github.com/opentrack/opentrack/releases

Awatar użytkownika
andmat20
Użytkownik
12
Posty: 74
Rejestracja: czw 21 sty 2016, 19:36
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: DreamZ
Telefon do VR: Xiaomi Redmi Note 2
    unknown unknown
Płeć:

Re: Vireio perception - jak uruchomić Head Tracking ?

Post autor: andmat20 » czw 04 lut 2016, 15:43

@up A nie powinieneś dać na zablokowane dla niezarejestrowanych?

//Nie ma takiego obowiązku ;)
//Remlas
"Buendy, buendy wszyndzie1"

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość