Cmoar VR

Dyskusja na temat wszystkich Gogli VR opartych o Google Cardboard.
(Google Cardboard, DreamzVR, Weebo 3D, DaVinci VR, VR Box, Shinecon itd.)
Awatar użytkownika
leno
Użytkownik
4
Posty: 9
Rejestracja: pt 29 sty 2016, 11:02
    unknown unknown

Re: Cmoar VR

Post autor: leno » ndz 07 lut 2016, 11:22

Też jestem poważnie zainteresowany tym sprzętem, lecz jak przedmówca napisał odstraszyła mnie waluta ( kurs).
Napisałem do nich email, czy jest możliwość zakupu w naszej walucie, od nich z firmy itp. Dostałem konkretną odpowiedź:

"
Dzień dobry,

Panie *********, bardzo dziękujemy za zainteresowanie się Cmoar.

W chwili obecnej walutą sprzedażową jest dolar, jako, że jest to produkt skierowany na rynek globalny. Niestety nie moglibyśmy zrobić wyjątku, ponieważ wiązałoby się to z komplikacjami podatkowymi dla nas, ponieważ korzystamy z jednego serwisu przedsprzedażowego, jakim jest Indiegogo InDemand.

Z poważaniem / Best regards

****** ************
"

Pozostaje nam czekać na oficjalną premierę, lub kupić w $. Zastanawia mnie jednak informacja podana na stronie projektu, iż wysyłka preorderów rozpocznie się 3 miesiące przed wydaniem konsumenckim. Czy to oznacza, że kupić można będzie dopiero w okolicach czerwca??

Awatar użytkownika
Saze
Użytkownik
5
Posty: 10
Rejestracja: wt 16 lut 2016, 23:46
Telefon: Samsung Galaxy S5
    unknown unknown
Płeć:

Re: Cmoar VR

Post autor: Saze » czw 25 lut 2016, 15:58

Update drugiego prototypu: https://www.kickstarter.com/projects/70 ... ts/1500549
Teraz już tylko czekać!

Awatar użytkownika
MoWerr
Użytkownik
13
Posty: 81
Rejestracja: pn 18 sty 2016, 16:55
Gogle VR: Vrizzmo Volt
Telefon: Xiaomi RedMi Note 2
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Re: Cmoar VR

Post autor: MoWerr » pn 14 mar 2016, 19:44

Jakby kogoś interesowała kwestia wyświetlaczy HDMI, to mam małe info:

"Gogle Cmoar są w głównej mierze goglami mobilnymi i jako takie będziemy je promować i sprzedawać. W trakcie kampanii na Kickstarterze mieliśmy pomysł dołączania osobnych ekranów, które za pomocą kabla HDMI łączyłyby się z komputerem. Obecnie jednak przesuwamy premierę tego dodatku, gdyż jest dość problematyczny i musimy bardziej dopracować rozwiązania softwarowe pod nie.

Mając na względzie powyższe, Cmoar najlepiej będzie wykorzystać z aplikacjami Android/iOS. "

Taką dostałem odpowiedź na maila ;)

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 695
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Dreamz 1.0, Weebo, itd...
Telefon: Neo V / S4
    Windows 10 Spartan
Płeć:

Re: Cmoar VR

Post autor: Remlas » pn 14 mar 2016, 19:54

No cholera szkoda, bo chciałem sobie wsadzić taki ekranik do Cardboarda albo Dreamzów i latencja obrazu by zniknęła niemalże w 100%.

W zaistniałej sytuacji przenoszę temat do działu Cardboardów.
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Przeniesiono z Inne do Gogle VR dnia pn 14 mar 2016, 20:00 przez Remlas

Awatar użytkownika
gladiusz
Użytkownik
5
Posty: 13
Rejestracja: pn 29 lut 2016, 12:53
    Windows Safari
Płeć:

Re: Cmoar VR

Post autor: gladiusz » wt 15 mar 2016, 09:19

Nawet jakby wsadzić taki ekran do Cardboarda to zostanie wtedy problem żyroskopu i trzeba by wykombinować jakiś tracking osobno. Ja bardziej niż na ta gogle to czekam na kontrolery ruchowe od nich. Funkcjonalność hydry, bezprzewodowość i obsługa Windowsa/Androida. Do tego mimo ceny 119$ (czyli jakies 480zl) to będzie najtańszy "podwójny" kontroler ruchowy. Leap Motion jest na chwile obecna tańszy, ale jego brak jakichkolwiek przycisków będzie bardzo uciążliwy przy zwykłych grach. Cena kontrolerów od Cmoar może będzie troche niższa w Polsce. Zobaczymy też co zaprezentuje nam ekipa od Dreamzow, bo prototyp prototypu juz jest ;)

Awatar użytkownika
andmat20
Użytkownik
12
Posty: 74
Rejestracja: czw 21 sty 2016, 19:36
Gogle VR: DreamZ
Telefon: Xiaomi Redmi Note 2
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Re: Cmoar VR

Post autor: andmat20 » wt 15 mar 2016, 11:07

Zawszę z Ebay-a można ekranik zamówić za podobną kwotę, też z HDMI

Dodano po 2 minutach 8 sekundach:
PS Podsyłam taki ekranik http://www.ebay.com/itm/7-inch-HD1080p- ... SwPe1UGVjl
"Buendy, buendy wszyndzie1"

Awatar użytkownika
zygyt12
Użytkownik
15
Posty: 104
Rejestracja: wt 26 sty 2016, 20:22
Gogle VR: Oculus DK2
Telefon: LG G5
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Re: Cmoar VR

Post autor: zygyt12 » pn 28 mar 2016, 19:29

Już miałem brać ten ekranik a tu zonk. W opisie podana rozdziałka natywna 1280*800 :(

Awatar użytkownika
leno
Użytkownik
4
Posty: 9
Rejestracja: pt 29 sty 2016, 11:02
    Windows 7 Firefox

Re: Cmoar VR

Post autor: leno » pn 28 mar 2016, 22:09

kiedy startuje ten cmoar?

Awatar użytkownika
Paradox
Użytkownik
2
Posty: 4
Rejestracja: czw 15 gru 2016, 22:41
Gogle VR: PIMAX 4K
Telefon: 608201204
    Macintosh Safari

Re: Cmoar VR

Post autor: Paradox » czw 15 gru 2016, 22:57

ostatnio jeden z potencjalnych klientów mówił o maju 2017... rynek gogli VR będzie już w innym miejscu, słabo to widzę ale życzę im sukcesu:)

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 695
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Dreamz 1.0, Weebo, itd...
Telefon: Neo V / S4
    Linux Chrome
Płeć:

Re: Cmoar VR

Post autor: Remlas » pt 16 gru 2016, 08:09

Ciekawe co tam mają powiedzieć ludzie, którzy wpłacili na IndieGoGo :p
A ludzie na dreamzy narzekają :D
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość