Cmoar VR

Dyskusja na temat wszystkich Gogli VR opartych o Google Cardboard.
(Google Cardboard, DreamzVR, Weebo 3D, DaVinci VR, VR Box, Shinecon itd.)
Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 694
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Dreamz 1.0, Weebo, itd...
Telefon: Neo V / S4
    unknown unknown
Płeć:

Cmoar VR

Post autor: Remlas » śr 20 sty 2016, 00:00

Dyskusja na temat polskich gogli Cmoar VR.
Strona producenta: http://cmoar.com
Parametry :
- w trakcie pisania...
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
Sluper
Użytkownik
7
Posty: 24
Rejestracja: śr 13 sty 2016, 21:31
Gogle VR: Samsung Gear VR
Telefon: Samsung Galaxy S6
    unknown unknown
Płeć:

Cmoar VR

Post autor: Sluper » śr 20 sty 2016, 14:24

Ciekawie zapowiada się ten produkt VR, ma się pojawić w marcu. Ciekawi mnie kwestia jakości obrazu finalnie czy będzie o wiele lepiej od reszty czy też nie, bo jak wiadomo główną rolę odgrywa smartphone (jego rozdzielczość). Przypuszczam, że dzięki Trinus VR, Cmoar będzie się super nadawać do gier PC bo FOV 105 stopni to już coś :-) i Fajnie, że to produkt MADE IN POLAND :)

Ostatnio oglądając program "Świat się kręci" był w odcinku człowiek które je tworzy, dla zainteresowanych rzucam link (od 31:30 minuty):

http://vod.tvp.pl/22432482/20112015

Awatar użytkownika
rezek10
Użytkownik
5
Posty: 12
Rejestracja: wt 19 sty 2016, 18:49
    unknown unknown

Re: Cmoar VR

Post autor: rezek10 » śr 20 sty 2016, 15:30

Fajne :D

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 694
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Dreamz 1.0, Weebo, itd...
Telefon: Neo V / S4
    unknown unknown
Płeć:

Re: Cmoar VR

Post autor: Remlas » śr 20 sty 2016, 15:46

Też interesują mnie te okulary, dobrze kojarzę, że mają mieć możliwość wczepienia dedykowanego ekranu? Jeszcze nadajnik USB i pare innych fajnych rzeczy.
Cena jak za droższe gogle vr.
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
backu90
Użytkownik
7
Posty: 20
Rejestracja: śr 13 sty 2016, 22:05
Telefon: Galaxy s6 EDGE
    unknown unknown
Płeć:

Re: Cmoar VR

Post autor: backu90 » śr 20 sty 2016, 16:20

Dobrze kojarzysz :) fullHD i 2K ma tam być =]

Ja obserwuje ten projekt od samego poczatku jeszcze na kickstarterze :)

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 694
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Dreamz 1.0, Weebo, itd...
Telefon: Neo V / S4
    unknown unknown
Płeć:

Re: Cmoar VR

Post autor: Remlas » śr 20 sty 2016, 17:51

Ja chyba też kupię tego "pre-ordera".
I chyba nie kickstarter tylko IndieGoGo (tak, to jeden pies :D)

Wysłane z mojego Xperia SP przy użyciu Tapatalka

Edit: odszczekuję zakup. Gdyby ceny były takie w PLN to bym się przymierzał do zakupu. Ale za względu na kurs $...

Jednak to chyba ciągle taniej i chyba dość równie dobrze co Oculus.
Ostatnio zmieniony śr 20 sty 2016, 18:04 przez Remlas, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Taniej niż Oculus
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
backu90
Użytkownik
7
Posty: 20
Rejestracja: śr 13 sty 2016, 22:05
Telefon: Galaxy s6 EDGE
    unknown unknown
Płeć:

Re: Cmoar VR

Post autor: backu90 » śr 20 sty 2016, 18:02

Początkowo był na kickstarterze ale w tedy nie wyszło, bodajże w 2014 ale mogę się mylić :)

Awatar użytkownika
LookeyyPL
Użytkownik
10
Posty: 41
Rejestracja: wt 12 sty 2016, 17:46
    unknown unknown
Płeć:

Re: Cmoar VR

Post autor: LookeyyPL » czw 21 sty 2016, 00:07

Też śledzę ich rozwój, fakt jest taki... że też są to Customowe gogle VR bo można włożyć telefon lub dokupić ekran. I ciekawie bo za 99$ mamy ekran full hd na hdmi! A za 129$ mamy same gogle.

I teraz uwaga na patent... można kupić od nich ekran full HD hdmi a gogle sobie kupić... inne :D

Awatar użytkownika
backu90
Użytkownik
7
Posty: 20
Rejestracja: śr 13 sty 2016, 22:05
Telefon: Galaxy s6 EDGE
    unknown unknown
Płeć:

Re: Cmoar VR

Post autor: backu90 » czw 21 sty 2016, 00:39

To może być ciekawe posunięcie =) na pewno tańsze. Nie lepiej jednak będzie dopłacić do 2k?

Awatar użytkownika
LookeyyPL
Użytkownik
10
Posty: 41
Rejestracja: wt 12 sty 2016, 17:46
    unknown unknown
Płeć:

Re: Cmoar VR

Post autor: LookeyyPL » czw 21 sty 2016, 00:45

Może i lepiej, ale wiąże się to ze zmianą grafy w kompie :) Bo w 2k w 60fps odpalić gry to zależy jeszcze co.. ale nie wszystko odpalę.
Wiedźmin 3 jako przykład (nie gram w niego na VR) mi w 32 fps na Uber chodzi i gra sie super... ale 32 fps do VR to za mało.

Przeniesiono z Inne do Gogle VR dnia pn 14 mar 2016, 20:00 przez Remlas

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość