Cmoar VR

Dyskusja na temat wszystkich Gogli VR opartych o Google Cardboard.
(Google Cardboard, DreamzVR, Weebo 3D, DaVinci VR, VR Box, Shinecon itd.)
Awatar użytkownika
backu90
Użytkownik
7
Posty: 20
Rejestracja: śr 13 sty 2016, 22:05
Telefon: Galaxy s6 EDGE
    unknown unknown
Płeć:

Re: Cmoar VR

Post autor: backu90 » czw 21 sty 2016, 00:49

Racja, Twój argument w moim przypadku ma miażdżącą siłę.

Awatar użytkownika
MoWerr
Użytkownik
13
Posty: 81
Rejestracja: pn 18 sty 2016, 16:55
Gogle VR: Vrizzmo Volt
Telefon: Xiaomi RedMi Note 2
    unknown unknown
Płeć:

Re: Cmoar VR

Post autor: MoWerr » czw 21 sty 2016, 00:55

Pytanie tylko czy ten ekran będzie pasował do innych googli :D Na ich miejscu wymyśliłbym coś, żeby ten ekran był integralną częścią ich systemu :P nie mówię, że to uczciwe rozwiązanie, ale na pewno opłacalne dla firmy :D

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 765
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Dreamz 1.0, Weebo, itd...
Telefon: Neo V / S4
    unknown unknown
Płeć:

Re: Cmoar VR

Post autor: Remlas » czw 21 sty 2016, 08:33

"Exchange the front part, connect our add-on screen via HDMI cable to your PC and let the fun begin!"

Wygląda, jakby ekran miał bezpośrednio wtyczkę hdmi, ale coś go musi jeszcze zasilać, albo będzie to zwykle USB albo bardziej skomplikowane złącze na chełmie.

Co do rozdzielczości, można kupić 2k i robić downscaling z FHD przy wymagających gierkach, ale przy np. Minecrafcie (owszem, przy shaderach i teksturach x512 i modach potrafi ciągnąć jak Wiedźmin) można sobie odpalić te 2k albo innym starszych tytułach dobrych do VR. Ale trzeba wtedy zapomnieć o stereoscopic 3d, bo do tego potrzebne chyba kilka gtx'ów.
Ale ekran po hdmi napewno wręcz usunie latencje, jedyna która zostanie to ilość fps, odświeżanie, czas reakcji matrycy.
Swoją drogą: pamięta ktoś jakie odświeżanie ma ten ich ekranik?

Edit: znalazłem, wydzielone w poniższym poście
Ostatnio zmieniony czw 21 sty 2016, 09:15 przez Remlas, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Cytat
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 765
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Dreamz 1.0, Weebo, itd...
Telefon: Neo V / S4
    unknown unknown
Płeć:

Re: Cmoar VR

Post autor: Remlas » czw 21 sty 2016, 08:50

Mamy i specyfikacje!
Ekrany mają odświeżanie 60Hz
Mamy 6 osi śledzenia zarówno dla kontrolera jak i hełmu
Latencja nawet <1ms
Niestety pasmo 2,4Ghz, czyli może okazać się potrzeba rozbrojenia routerów sąsiadów
Bateria w hełmie nie największą, ale powinna wystarczyć na dłuższe sesje

Więcej w załączonym pdf'ie ;)
specification.pdf
Hełm przez samo H :P //Lookeyy
:lol: dzięki słowniku za wstawianie nazwy mojej dzielnicy :lol:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
LookeyyPL
Użytkownik
10
Posty: 41
Rejestracja: wt 12 sty 2016, 17:46
    unknown unknown
Płeć:

Re: Cmoar VR

Post autor: LookeyyPL » czw 21 sty 2016, 14:13

No i elegancko, na 100% będzie pasowało do większości googli. Do Weebo 2.0 wejdzie z resztą wszystko :D

Awatar użytkownika
szirek
Użytkownik
8
Posty: 29
Rejestracja: ndz 17 sty 2016, 12:03
    unknown unknown

Re: Cmoar VR

Post autor: szirek » czw 21 sty 2016, 14:51

Coś mówili, że wysyłają developerom :D Trzeba się zainteresować tematem.

Awatar użytkownika
Mayo
Użytkownik
1
Posty: 1
Rejestracja: ndz 31 sty 2016, 12:01
    unknown unknown

Re: Cmoar VR

Post autor: Mayo » ndz 31 sty 2016, 12:09

Nie wiem jak Was, ale mnie trochę zastanawia, dlaczego na tym serwisie nie ma jeszcze recenzji, ani nawet prezentacji Cmoara, przecież jest to świetny sprzęt, a do tego wyróżniający się od tych jednakowych "okularów" na telefon.
Ma on w końcu wsparcie własnych deweloperów, zintegrowane akcelerometry itp. Jest po prostu świetnym produktem pomiędzy Oculusem i Cardboardem.
A jak na razie widzę tu głównie recenzję jakiegoś Weebo, Ritecha, czy innego GoClevera (który jak wiadomo jest po prostu tanim chińczykiem z naklejonym logo). Część z nich nawet wygląda jak tanie chińczyki z bazaru.

Awatar użytkownika
MoWerr
Użytkownik
13
Posty: 81
Rejestracja: pn 18 sty 2016, 16:55
Gogle VR: Vrizzmo Volt
Telefon: Xiaomi RedMi Note 2
    unknown unknown
Płeć:

Re: Cmoar VR

Post autor: MoWerr » ndz 31 sty 2016, 13:06

Jak mają zrobić recenzje gogli, które jeszcze nie zostały wydane? :P Wątpię, aby administracja dysponowała wersją deweloperską, a nawet jeśli, to recenzja oparta na wersji deweloperskiej nie byłaby miarodajna ;) Te gogle mają być wysyłane dopiero w marcu, na razie jest tylko pre-order.

Awatar użytkownika
backu90
Użytkownik
7
Posty: 20
Rejestracja: śr 13 sty 2016, 22:05
Telefon: Galaxy s6 EDGE
    unknown unknown
Płeć:

Re: Cmoar VR

Post autor: backu90 » ndz 31 sty 2016, 14:49

Ja czekam na prezentacje i od razu zamawiam z ekranem =]

Awatar użytkownika
MoWerr
Użytkownik
13
Posty: 81
Rejestracja: pn 18 sty 2016, 16:55
Gogle VR: Vrizzmo Volt
Telefon: Xiaomi RedMi Note 2
    unknown unknown
Płeć:

Re: Cmoar VR

Post autor: MoWerr » ndz 31 sty 2016, 15:24

Ja też zamierzam dosyć szybko zamówić, ale z ekranem się wstrzymam ;]

Przeniesiono z Inne do Gogle VR dnia pn 14 mar 2016, 20:00 przez Remlas

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość