DreamzVR 2.0

Dyskusja na temat wszystkich Gogli VR opartych o Google Cardboard.
(Google Cardboard, DreamzVR, Weebo 3D, DaVinci VR, VR Box, Shinecon itd.)
Awatar użytkownika
jacom77
Użytkownik
3
Posty: 6
Rejestracja: śr 08 lut 2017, 20:04
Punkty: Locked
    Windows 7 Chrome

Re: DreamzVR 2.0

Post autor: jacom77 » śr 15 lut 2017, 01:36

Koledzy pomóżcie wybrać gogle vr:/
Zdecydowałem się kupić BOBO VR Z4, ale moze Dreamz vr 2.0 lepsze?
Ktoś coś podpowie? Mam telefon samsung galaxy s4, za 3 miesiące koniec abonamentu, ale nie wiem co tam będę miał dowyboru, tak więc muszę opierać się na galaxy s4.
To które gogle wybrać i dlaczego?
Przyznam że jak dla mnie wyglądowo BOBO wygrywa, Dreamz jakieś takie.... czy w tym okienku napewno nie będzie prześwitów?

Awatar użytkownika
Granat1
Użytkownik
1
Posty: 1
Rejestracja: sob 18 lut 2017, 01:52
Punkty: Locked
Telefon do VR: oppo Find7
    Windows 10 Chrome

Re: Dreamz 2.0 Fresnel czy Dreamz 2.0?

Post autor: Granat1 » sob 18 lut 2017, 01:58

Witam, to samo pytanie.
Mój telefon to oppo Find 7
Ma on 5,5 cali i rozdzielczość 2k
Moje doświadczenie z vr to na witrynie sklepowej używając gogli modecom'a w aplikacji cardboard.

Awatar użytkownika
DaReign
Użytkownik
4
Posty: 8
Rejestracja: pn 23 sty 2017, 15:14
Punkty: Locked
    Windows 10 Chrome

Re: Dreamz 2.0 Fresnel czy Dreamz 2.0?

Post autor: DaReign » sob 18 lut 2017, 08:18

Kup fiit Vr 2N. Przy 5,5 calach i tak będzie widać ramkę telefonu więc nie ma sensu przepłacać.

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 935
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Punkty: Locked
Gogle VR: PiMAX 4k
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
    Linux Chrome
Płeć:

Re: Dreamz 2.0 Fresnel czy Dreamz 2.0?

Post autor: Remlas » sob 18 lut 2017, 12:26

Jadę właśnie testować dreamzy 2.0 na SGS7 i SGS4 i zobaczymy co tymi ramkami

Dodano po 3 godzinach 27 minutach 33 sekundach:
Za krótko się bawiłem i nie zwróciłem uwagi
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
polak922
Użytkownik
1
Posty: 1
Rejestracja: czw 23 lut 2017, 10:02
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: DreamzVR
    Windows 10 Firefox

Re: DreamzVR 2.0

Post autor: polak922 » czw 23 lut 2017, 10:08

Witam. Ja mam taki problem. Wczoraj przyszły mi gogle DreamzVR w wersji standard. Wszystko spoko tylko ze jak włożyłem telefon do gogli to mam niewyraźny obraz, jakby ostrości nie było. Dodam że mam Xperie T3 i normalnie na telefonie jakość jest super. Wiecie jak tez problem naprawić? Czy to może jest wina telefonu? Dzięki za odpowiedź.

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 935
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Punkty: Locked
Gogle VR: PiMAX 4k
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
    Linux Chrome
Płeć:

Re: DreamzVR 2.0

Post autor: Remlas » czw 23 lut 2017, 13:54

Człowieku, ty masz ekran HD w tej t3. Upewnij się, że patrzysz w środek soczewek i skonfigurowałeś kodem QR.
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
Mateusz
Użytkownik
1
Posty: 1
Rejestracja: pt 14 kwie 2017, 09:54
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Dreamz 2.0
Telefon do VR: Lenovo Vibe x3
    Windows 8.1 Chrome

Re: DreamzVR 2.0

Post autor: Mateusz » pt 14 kwie 2017, 11:13

polak922 pisze:Witam. Ja mam taki problem. Wczoraj przyszły mi gogle DreamzVR w wersji standard. Wszystko spoko tylko ze jak włożyłem telefon do gogli to mam niewyraźny obraz, jakby ostrości nie było. Dodam że mam Xperie T3 i normalnie na telefonie jakość jest super. Wiecie jak tez problem naprawić? Czy to może jest wina telefonu? Dzięki za odpowiedź.
Mam ten sam problem, tyle że soczewki fresnela, w dodatku mam drugie gogle GoClever i dają one lepszą ostrość na kodzie QR dreamz'a, niż sam dreamz...
Walczę z konfiguracją, ale k1 i k2 nic nie dają, tylko zmiana odległości oczewek od telefonu jakby pomogło, ale bez szału.

Awatar użytkownika
Neater
Użytkownik
1
Posty: 1
Rejestracja: sob 03 cze 2017, 16:17
Punkty: Locked
Telefon do VR: OnePlus 3t
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Re: Dreamz 2.0 Fresnel czy Dreamz 2.0?

Post autor: Neater » sob 03 cze 2017, 16:26

Przeglądałem ten temat i inne dotyczące tej samej decyzji i nadal nie jestem pewien którą wersję wybrać. Poradźcie:
W pierwszej chwili skłaniałem się ku Fresnelom, bo 50zł to dla mnie nie tak duża różnica jeśli jakość ma być faktycznie lepsza, a ktoś mówił, że Standardy to są raczej dla kogoś kto chce sobie raz na jakiś czas w niedzielę coś obejrzeć. Natomiast ja po paru godzinach zabawy z HTC Vive chciałbym coś na podobnym poziomie.

Jednak jak czytałem dalej to zacząłem się zastanawiać, czy Standard nie będzie dla mnie lepszym wyjściem niż Fresnel, ze względu na to, że mój telefon (OnePlus 3t) ma wyświetlacz tylko Full HD 401 ppi, co do VR jest ponoć blisko dolnej granicy.

Z drugiej strony wyświetlacz ma 5,5' więc z wykorzystaniem FOV Fresneli nie powinno być problemu (mam rację?).

I tak się waham od Fresneli do Standardu, od Standardu do Fresneli i nie wiem na co się zdecydować.

Awatar użytkownika
Zwyr
Użytkownik
5
Posty: 13
Rejestracja: ndz 09 kwie 2017, 10:28
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Dreamz 2.0
Telefon do VR: Moto X Style
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Re: DreamzVR 2.0

Post autor: Zwyr » pn 26 cze 2017, 20:03

Odkopię temat. Wersja 3.0 zapowiedziana, premiera się zbliża...

Wersję 2.0 standard kupiłem ponad 2 miesiące temu. Wcześniej mailowo i telefonicznie próbowałem się dowiedzieć, czy będzie pasować z okularami. Ale nie otrzymałem odpowiedzi. Zadzwoniłem jednak do sklepu w Gdańsku i dowiedziałem się, że nie będzie problemów. Gogle zakupiłem przez allegro.
No cóż okazało się, że okulary wchodzą, ale mocno na wcisk. Całość na dłuższą metę była niewygodna. Udało mi się jednak (w końcu) dodzwonić do pana Krukowskiego. Umówiliśmy się na wymianę na wersję większą pod okulary. Z zastrzeżeniem, że będę musiał poczekać ok 2 tyg. Gogle wysłalem dzień po swietach wielkanocnych.
Po 3 tyg oczekiwań zadzwoniłem do p. Krukowskiego. Dowiedziałem się, że gogli jeszcze nie ma. W skrócie: dzwoniłem jeszcze kilkukrotnie i ciągle słyszałem, ze w przyszłym tygodniu (raz miały byc już nawet wysyłane). W końcu telefony ode mnie przestały być odbierane, a komunikacja przeszła na drogę mailowo - smsową. Krukowski generalnie nie przejawiał żadnej inicjatywy, z jednym wyjątkiem - kiedy wystawiłem mu negatywa na allegro.
Podsumowując: do dzisiaj nie mam ani pieniędzy, ani gogli.
Same gogle nie są złe, ale nie jest to też zadna rewolucja na rynku. Dlatego zanim podejmiecie decyzję o kupnie lepiej się zastanówcie. Ponieważ w razie konieczności zwrotu, bądź wymiany mogą pojawić się spore komplikacje. Jeżeli przejrzycie ten topic, zobaczycie, że nie jestem pierwszą osobą, która została w ten sposób potraktowana.

Także zalecam ostrożność, a ja się przejdę na policję.

Awatar użytkownika
wzzak
Użytkownik
3
Posty: 6
Rejestracja: śr 05 lip 2017, 13:05
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Dreamz 2.0
Telefon do VR: LG G6
    Windows 7 Chrome
Płeć:

Re: DreamzVR 2.0

Post autor: wzzak » pn 24 lip 2017, 16:14

Jakość wykonania na bardzo niskim poziomie. Gogle kupione 4 lipca, sporadycznie uzywane, obie soczewki poprostu wypadly.... Składam reklamacje.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość