DreamzVR 2.0

Dyskusja na temat wszystkich Gogli VR opartych o Google Cardboard.
(Google Cardboard, DreamzVR, Weebo 3D, DaVinci VR, VR Box, Shinecon itd.)
Awatar użytkownika
jacom77
Użytkownik
3
Posty: 6
Rejestracja: śr 08 lut 2017, 20:04
    Windows 7 Chrome

Re: DreamzVR 2.0

Post autor: jacom77 » śr 15 lut 2017, 01:36

Koledzy pomóżcie wybrać gogle vr:/
Zdecydowałem się kupić BOBO VR Z4, ale moze Dreamz vr 2.0 lepsze?
Ktoś coś podpowie? Mam telefon samsung galaxy s4, za 3 miesiące koniec abonamentu, ale nie wiem co tam będę miał dowyboru, tak więc muszę opierać się na galaxy s4.
To które gogle wybrać i dlaczego?
Przyznam że jak dla mnie wyglądowo BOBO wygrywa, Dreamz jakieś takie.... czy w tym okienku napewno nie będzie prześwitów?

Awatar użytkownika
polak922
Użytkownik
1
Posty: 1
Rejestracja: czw 23 lut 2017, 10:02
Gogle VR: DreamzVR
    Windows 10 Firefox

Re: DreamzVR 2.0

Post autor: polak922 » czw 23 lut 2017, 10:08

Witam. Ja mam taki problem. Wczoraj przyszły mi gogle DreamzVR w wersji standard. Wszystko spoko tylko ze jak włożyłem telefon do gogli to mam niewyraźny obraz, jakby ostrości nie było. Dodam że mam Xperie T3 i normalnie na telefonie jakość jest super. Wiecie jak tez problem naprawić? Czy to może jest wina telefonu? Dzięki za odpowiedź.

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 738
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Dreamz 1.0, Weebo, itd...
Telefon: Neo V / S4
    Linux Chrome
Płeć:

Re: DreamzVR 2.0

Post autor: Remlas » czw 23 lut 2017, 13:54

Człowieku, ty masz ekran HD w tej t3. Upewnij się, że patrzysz w środek soczewek i skonfigurowałeś kodem QR.
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
Mateusz
Użytkownik
1
Posty: 1
Rejestracja: pt 14 kwie 2017, 09:54
Gogle VR: Dreamz 2.0
Telefon: Lenovo Vibe x3
    Windows 8.1 Chrome

Re: DreamzVR 2.0

Post autor: Mateusz » pt 14 kwie 2017, 11:13

polak922 pisze:Witam. Ja mam taki problem. Wczoraj przyszły mi gogle DreamzVR w wersji standard. Wszystko spoko tylko ze jak włożyłem telefon do gogli to mam niewyraźny obraz, jakby ostrości nie było. Dodam że mam Xperie T3 i normalnie na telefonie jakość jest super. Wiecie jak tez problem naprawić? Czy to może jest wina telefonu? Dzięki za odpowiedź.
Mam ten sam problem, tyle że soczewki fresnela, w dodatku mam drugie gogle GoClever i dają one lepszą ostrość na kodzie QR dreamz'a, niż sam dreamz...
Walczę z konfiguracją, ale k1 i k2 nic nie dają, tylko zmiana odległości oczewek od telefonu jakby pomogło, ale bez szału.

Awatar użytkownika
Zwyr
Użytkownik
3
Posty: 7
Rejestracja: ndz 09 kwie 2017, 10:28
Gogle VR: Dreamz 2.0
Telefon: Moto X Style
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Re: DreamzVR 2.0

Post autor: Zwyr » pn 26 cze 2017, 20:03

Odkopię temat. Wersja 3.0 zapowiedziana, premiera się zbliża...

Wersję 2.0 standard kupiłem ponad 2 miesiące temu. Wcześniej mailowo i telefonicznie próbowałem się dowiedzieć, czy będzie pasować z okularami. Ale nie otrzymałem odpowiedzi. Zadzwoniłem jednak do sklepu w Gdańsku i dowiedziałem się, że nie będzie problemów. Gogle zakupiłem przez allegro.
No cóż okazało się, że okulary wchodzą, ale mocno na wcisk. Całość na dłuższą metę była niewygodna. Udało mi się jednak (w końcu) dodzwonić do pana Krukowskiego. Umówiliśmy się na wymianę na wersję większą pod okulary. Z zastrzeżeniem, że będę musiał poczekać ok 2 tyg. Gogle wysłalem dzień po swietach wielkanocnych.
Po 3 tyg oczekiwań zadzwoniłem do p. Krukowskiego. Dowiedziałem się, że gogli jeszcze nie ma. W skrócie: dzwoniłem jeszcze kilkukrotnie i ciągle słyszałem, ze w przyszłym tygodniu (raz miały byc już nawet wysyłane). W końcu telefony ode mnie przestały być odbierane, a komunikacja przeszła na drogę mailowo - smsową. Krukowski generalnie nie przejawiał żadnej inicjatywy, z jednym wyjątkiem - kiedy wystawiłem mu negatywa na allegro.
Podsumowując: do dzisiaj nie mam ani pieniędzy, ani gogli.
Same gogle nie są złe, ale nie jest to też zadna rewolucja na rynku. Dlatego zanim podejmiecie decyzję o kupnie lepiej się zastanówcie. Ponieważ w razie konieczności zwrotu, bądź wymiany mogą pojawić się spore komplikacje. Jeżeli przejrzycie ten topic, zobaczycie, że nie jestem pierwszą osobą, która została w ten sposób potraktowana.

Także zalecam ostrożność, a ja się przejdę na policję.

Awatar użytkownika
wzzak
Użytkownik
3
Posty: 6
Rejestracja: śr 05 lip 2017, 13:05
Gogle VR: Dreamz 2.0
Telefon: LG G6
    Windows 7 Chrome
Płeć:

Re: DreamzVR 2.0

Post autor: wzzak » pn 24 lip 2017, 16:14

Jakość wykonania na bardzo niskim poziomie. Gogle kupione 4 lipca, sporadycznie uzywane, obie soczewki poprostu wypadly.... Składam reklamacje.

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 738
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Dreamz 1.0, Weebo, itd...
Telefon: Neo V / S4
    Windows 10 Firefox
Płeć:

Re: DreamzVR 2.0

Post autor: Remlas » pn 24 lip 2017, 16:33

@wzzak
pokaż jakieś zdjęcia. Jaką miałeś wersję?
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
wzzak
Użytkownik
3
Posty: 6
Rejestracja: śr 05 lip 2017, 13:05
Gogle VR: Dreamz 2.0
Telefon: LG G6
    Linux Chrome
Płeć:

Re: DreamzVR 2.0

Post autor: wzzak » pn 24 lip 2017, 17:09

Mam wersję standard. Od razu po wyjęciu z pudelka odleciala ta gorna koncowka regulacji rozstawu, nawet nie zdarzylem ich uzyc... Przy pierwszej regulacji mialem wrazenie jakby te sanki z soczewkami byly sklejone z reszta obudowy, zreszta widac slady kleju na krawędziach. Nie bede ukrywal ze sie zawiodlem. Jesli cbodzi o optyke jest ok, ale cale wrazenie w moim egzemplarzu psuly ciagle ruszające sie soczewki ktore w koncu wypadly.

Zdjecia:
https://drive.google.com/folderview?id= ... DBzTy1MUFE

Awatar użytkownika
arti_pl
Użytkownik
3
Posty: 5
Rejestracja: wt 25 lip 2017, 09:07
Gogle VR: DREAMZ 2.0
Telefon: Huawei P10
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Re: DreamzVR 2.0

Post autor: arti_pl » wt 25 lip 2017, 09:12

Dokładnie w piątek 21-go dostałem google w wersji standard i tak samo od razu po wyjęciu z pudełka rozpadła się końcówka regulacji soczewek. Na razie soczewki się trzymają. Wczoraj z googli wypadła mi kolejna część i nie bardzo wiem gdzie była zamontowana (taki łamany prostokąt). Czekam na kody to przetestowania ich w grach na PC tylko na razie mi nie odpisali (w informacji było podane, że zajmie to do 48h) a widzę, że ich strona nie działa :/ Mam nadzieję, że do czasu kontaktu google nie rozpadną mi się całkowicie :/

Poza tym w pudełku była tylko informacja jak zarejestrować program, który umożliwia współpracę z PC. Tylko dzięki temu forum ściągnąłem instrukcję aby zdobyć kod do cardboard - w żadnym innym miejscu go nie znalazłem i gdyby nie ta instrukcja to nie mógłbym korzystać z okularów.

Jeśli chodzi o jakość wykonania to jakaś katastrofa. Nie mają wiedzy jakim klejem kleić jakie powierzchnie? Elementy ledwo pasujące do siebie - "uszczelki" klejone każda w inną stronę i widać, że bardzo słabej jakości ponieważ z okularów korzystałem tylko kilka razy a od strony, z której wkłada się telefon widać już uszczerbienie w gumie.

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 738
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Dreamz 1.0, Weebo, itd...
Telefon: Neo V / S4
    Linux Chrome
Płeć:

Re: DreamzVR 2.0

Post autor: Remlas » wt 25 lip 2017, 11:31

arti_pl pisze:
wt 25 lip 2017, 09:12
Wczoraj z googli wypadła mi kolejna część i nie bardzo wiem gdzie była zamontowana (taki łamany prostokąt).

Poza tym w pudełku była tylko informacja jak zarejestrować program, który umożliwia współpracę z PC. Tylko dzięki temu forum ściągnąłem instrukcję aby zdobyć kod do cardboard - w żadnym innym miejscu go nie znalazłem i gdyby nie ta instrukcja to nie mógłbym korzystać z okularów.
Pokaż ten element który wypadł, może go namierzymy.

Nie dostałeś instrukcji? W niej chyba już na drugiej stronie jest kod QR i dalej "instrukcja" do TrinusVR
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości