DreamzVR 2.0

Dyskusja na temat wszystkich Gogli VR opartych o Google Cardboard.
(Google Cardboard, DreamzVR, Weebo 3D, DaVinci VR, VR Box, Shinecon itd.)
Awatar użytkownika
piotr.krukowski
Użytkownik
9
Posty: 31
Rejestracja: sob 22 paź 2016, 15:40
    Windows 7 Chrome
Płeć:

Re: DreamzVR 2.0

Post autor: piotr.krukowski » pt 06 sty 2017, 14:13

Niestety nie widzę takiego maila. Napisałem wiadomosć na facebook, proszę o kontakt na priv.

Awatar użytkownika
Z3us
Użytkownik
6
Posty: 18
Rejestracja: pn 05 gru 2016, 09:02
Gogle VR: Dreamz VR 2.0
Telefon: Xperia Z1
    Windows 7 Firefox
Płeć:

Re: DreamzVR 2.0

Post autor: Z3us » pn 09 sty 2017, 09:31

Ma ktoś wersję Fresnel? Na jakich telefonach nie widzicie ramki po bokach? U mnie na 5 cali Xperia Z1 jest mocno widoczna co potwierdza większy fov na fresnelach. Na wersji standard były ledwo co widoczne, jakby "kątem" oka, więc efekt pomijalny dla zwykłego śmiertelnika :P.

Ogólną jakość obrazu oceniam na mega plus dla Fresneli. Faktycznie jest jak by troszkę rozmyte po całości ale porównałbym to do wygładzania krawędzi w grach (antyaliasingu). Efekt rozkłada się na całą powierzchnię dzięki czemu "ziarno" ekranu (u mnie FullHD, 5 cali, 441 ppi) jest o wiele mniej przeszkadzające, przyjemniejsze dla oka. Jestem mega ciekaw jak by było przy ekranie QHD 550 ppi.

Awatar użytkownika
chelchow
Użytkownik
3
Posty: 5
Rejestracja: pn 19 gru 2016, 10:27
Gogle VR: Dreamz 2.0
Telefon: Mi Note FHD 5.7
    Windows 10 Firefox

Re: DreamzVR 2.0

Post autor: chelchow » pn 09 sty 2017, 09:43

Ja korzystałem z xiaomi Mi Note 5.7 i obraz był po całości.

Awatar użytkownika
piotr.krukowski
Użytkownik
9
Posty: 31
Rejestracja: sob 22 paź 2016, 15:40
    Windows 7 Chrome
Płeć:

Re: DreamzVR 2.0

Post autor: piotr.krukowski » pn 09 sty 2017, 09:52

Z3us pisze:Ogólną jakość obrazu oceniam na mega plus dla Fresneli. Faktycznie jest jak by troszkę rozmyte po całości ale porównałbym to do wygładzania krawędzi w grach (antyaliasingu).
Zgadza się, dobre porównanie. Przy wysokim ppi prawie nie widać SDE.
To ciekawe, bo na moim SGS5 5,1" ramka jest co prawda widoczna, ale nie jakoś super mocno i generalnie nie wyrzuca mnie z imersji.

Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
8
Posty: 27
Rejestracja: śr 03 sie 2016, 21:42
Gogle VR: FiiT VR
Telefon: Vibe Z2 PRO
    Linux Chrome
Płeć:

Re: DreamzVR 2.0

Post autor: Makabra » pn 09 sty 2017, 10:06

Ja bym tego nie porównał do AA. Bardziej do robienia zdjęcia telefonem z obiektywem który przecierałem tłustymi palcami a obiektywem przetartym czysta chusteczka.

Awatar użytkownika
piotr.krukowski
Użytkownik
9
Posty: 31
Rejestracja: sob 22 paź 2016, 15:40
    Windows 7 Chrome
Płeć:

Re: DreamzVR 2.0

Post autor: piotr.krukowski » pn 09 sty 2017, 10:10

W takim razie Twoje soczewki ewidentnie nie były czyste. Niestety ich dokładne wyczyszczenie i odtłuszczenie wymaga więcej pracy i uwagi niż w innej optyce tego typu. Ew. wpadało Ci gdzieś światło. Docelowo to właśnie jest efekt AA.

Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
8
Posty: 27
Rejestracja: śr 03 sie 2016, 21:42
Gogle VR: FiiT VR
Telefon: Vibe Z2 PRO
    Linux Chrome
Płeć:

Re: DreamzVR 2.0

Post autor: Makabra » pn 09 sty 2017, 11:13

No wiem że były brudne, ale normalnie szmatką się nie dało tego kleju zmyc.

Awatar użytkownika
jwo
Użytkownik
2
Posty: 3
Rejestracja: czw 22 gru 2016, 22:41
Gogle VR: DREAMZ.VR
Telefon: UMI PLUS
    Linux Chrome

Re: DreamzVR 2.0

Post autor: jwo » pn 09 sty 2017, 14:03

U mnie 5,5 cala i na wersji fresnel widać ramki po bokach.
Zastanawia mnie natomiast rzecz następująca:
Zrobiłem kalibrację soczewek (zarówno gotowym kodem qr z jak i wygenerowanym manualnie) i obraz w części aplikacji jest ostry przy minimalnym rozstawie soczewek (np. dinotrek vr), natomiast dla innych trzeba soczewki rozsunąć maksymalnie do zewnątrz (np. cinevr).

Awatar użytkownika
Z3us
Użytkownik
6
Posty: 18
Rejestracja: pn 05 gru 2016, 09:02
Gogle VR: Dreamz VR 2.0
Telefon: Xperia Z1
    Windows 7 Firefox
Płeć:

Re: DreamzVR 2.0

Post autor: Z3us » pn 09 sty 2017, 15:36

A jesteś pewien, że to ramki telefonu a nie ramki samych gogli? Jak założysz gogle bez tel to widzisz boczne krawędzie obudowy?

Awatar użytkownika
jwo
Użytkownik
2
Posty: 3
Rejestracja: czw 22 gru 2016, 22:41
Gogle VR: DREAMZ.VR
Telefon: UMI PLUS
    Linux Chrome

Re: DreamzVR 2.0

Post autor: jwo » pn 09 sty 2017, 16:22

Ramki telefonu.
Przesuwają się jak ruszam ekranem z googlami na głowie :)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości