Weebo 3D 3.0

Dyskusja na temat wszystkich Gogli VR opartych o Google Cardboard.
(Google Cardboard, DreamzVR, Weebo 3D, DaVinci VR, VR Box, Shinecon itd.)
Awatar użytkownika
Kynval
Użytkownik
5
Posty: 11
Rejestracja: pn 07 lis 2016, 12:01
Punkty: Locked
Telefon do VR: Meizu M3 NOTE
    Windows 7 Chrome
Płeć:

Re: Weebo 3D 3.0

Post autor: Kynval » ndz 01 sty 2017, 22:37

mnie nie porwało.
mogę ci sprzedać za 6 dych ;)

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 941
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
    Windows 10 Firefox
Płeć:

Re: Weebo 3D 3.0

Post autor: Remlas » pn 16 sty 2017, 13:37

Unboxing gogli zrobiony, na dniach wjedzie na kanał, a test wkrótce ;)
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
Amediusz
Użytkownik
2
Posty: 3
Rejestracja: śr 31 maja 2017, 13:52
Punkty: Locked
    Windows 7 Firefox
Płeć:

Problem z WEEBO3D

Post autor: Amediusz » czw 01 cze 2017, 18:27

Witam serdecznie wszystkich miłośników technologii VR.
Jest to mój pierwszy post na tym forum i niestety już od samego początku mojej przygody z technologią Virtual Reality napotykają mnie niemiłe przeszkody.

Zaczynając od początku pół miesiąca temu dowiedziałem się o czymś takim czym jest VR i postanowiłem kupić jakiś podstawowy sprzęt by sprawdzić
jak to działa.
Po krótkim rozeznaniu głównie na tym forum jak i kilku innych recenzjach traf padł na WEEBO3D model 3.0. Tego też dnia złożyłem zamówienie
i w najbliższy poniedziałek (15.05.2017) przeszedłem się na pobliską pocztę by dokonać wpłaty na konto. Od tego czasu minął już pół miesiąca,
a ze strony Weebo3D zero odzewu.
https://www.weebo3d.pl/regulamin
5.3. Termin realizacji dostawy wynosi od 2 do 5 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia.

Wszelkie próby kontaktu kończą się zerową odpowiedzią.
Dzwonię na numer kontaktowy- nikt nie odbiera, piszę na wszelkie podane e-maile, nawet próbowałem skontaktować się przez Fanpage na facebooku
i tam też zero reakcji.
Czy komuś z was przytrafiła się podobna sytuacja?
Tu widzę że nie ja mam tylko problemy www.wykop.pl/wpis/16155471/uwaga-nie-po ... -dni-przy/
Co mogę z tym całym fantem zrobić?
Z góry dziękuje za pomoc.

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 941
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
    Windows 10 Firefox
Płeć:

Re: Problem z WEEBO3D

Post autor: Remlas » czw 01 cze 2017, 23:31

Hej
tak jak czytałeś na wykopie taka sytuacja miała miejsce rok temu, ale teraz raczej nie maja problemu ze względu na ogrom zamówień. Nie dostałeś czegokolwiek w trakcie zamawiania, jakieś maile, cokolwiek?
zamawiałeś przez stronę czy przez allegro? Spróbuj skontaktować się z nimi z poziomu aukcji http://allegro.pl/weebo-3d-2-0-okulary- ... 44875.html ale nie mów odrazu o co chodzi tylko zadaj jakieś pytanie w stylu "czy da rade wysłać dziś, najdalej jutro".
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
Amediusz
Użytkownik
2
Posty: 3
Rejestracja: śr 31 maja 2017, 13:52
Punkty: Locked
    Windows 7 Firefox
Płeć:

Re: Problem z WEEBO3D

Post autor: Amediusz » pt 02 cze 2017, 09:51

Cześć. ;)
Zamawiałem przez https://weebo3d.pl/ i jedyne co od nich dostałem to wiadomość o potwierdzeniu złożenia nowego zamówienia z danymi
do przelewu itp. :arrow: https://ibb.co/gtCHdF
Spróbuje skontaktować sie przez tą aukcje, może to zadziała.

Awatar użytkownika
Amediusz
Użytkownik
2
Posty: 3
Rejestracja: śr 31 maja 2017, 13:52
Punkty: Locked
    Windows 7 Firefox
Płeć:

Re: Problem z WEEBO3D

Post autor: Amediusz » sob 10 cze 2017, 00:55

Dalej zero odpowiedzi mimo, że Ostatnio logował się 7 czerwca 2017 o 11:16 - wiadomość na allegro pisałem 2 czerwca.
:arrow: https://allegro.pl/uzytkownik/42971948/oceny

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 941
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
    Linux Chrome
Płeć:

Re: Problem z WEEBO3D

Post autor: Remlas » ndz 11 cze 2017, 11:52

Nie jestem pewny, ale chyba można by zgłosić tą sprawę na policję. Zakupiłeś w oficjalnym sklepie firmy, dostałeś też w sumie potwierdzenie zakupu. Najlepiej gdybyś uderzył do kogoś obeznanego w prawie.
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
kiwi
Użytkownik
3
Posty: 6
Rejestracja: ndz 11 gru 2016, 22:34
Punkty: Locked
Telefon do VR: Huawei P9
    Linux Chrome

Re: Weebo 3D 3.0

Post autor: kiwi » śr 14 cze 2017, 16:27

Czy ekipa weebo nadal działa? Zamówiłem 9dni temu weebo 3.0, opłaciłem, dostałem informację, że gogle zostaną wysłane do 2dni roboczych, produktu nadal nie dostałem, wysłałem maila z pytaniem, ale żadnej odpowiedzi.

Awatar użytkownika
kiwi
Użytkownik
3
Posty: 6
Rejestracja: ndz 11 gru 2016, 22:34
Punkty: Locked
Telefon do VR: Huawei P9
    Linux Chrome

Re: Weebo 3D 3.0

Post autor: kiwi » śr 14 cze 2017, 17:20

Masz rację. Pozostaje mi zwrócić się do payU w tej sprawie.

Awatar użytkownika
Janki
Użytkownik
1
Posty: 2
Rejestracja: pn 26 cze 2017, 15:40
Punkty: Locked
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Re: Problem z WEEBO3D

Post autor: Janki » pn 26 cze 2017, 15:43

Cześć,
Ruszyło się coś w tej sprawie? Jestem w analogicznej sytuacji. Weebo kupione drugiego czerwca, a do dzisiaj brak towaru i zero kontaktu ze sprzedającym.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość