Weebo 3D 3.0

mnie nie porwało.

mogę ci sprzedać za 6 dych :wink:

Unboxing gogli zrobiony, na dniach wjedzie na kanał, a test wkrótce :wink:

Witam serdecznie wszystkich miłośników technologii VR.

Jest to mój pierwszy post na tym forum i niestety już od samego początku mojej przygody z technologią Virtual Reality napotykają mnie niemiłe przeszkody.



Zaczynając od początku pół miesiąca temu dowiedziałem się o czymś takim czym jest VR i postanowiłem kupić jakiś podstawowy sprzęt by sprawdzić

jak to działa.

Po krótkim rozeznaniu głównie na tym forum jak i kilku innych recenzjach traf padł na WEEBO3D model 3.0. Tego też dnia złożyłem zamówienie

i w najbliższy poniedziałek (15.05.2017) przeszedłem się na pobliską pocztę by dokonać wpłaty na konto. Od tego czasu minął już pół miesiąca,

a ze strony Weebo3D zero odzewu.

https://www.weebo3d.pl/regulamin



Wszelkie próby kontaktu kończą się zerową odpowiedzią.

Dzwonię na numer kontaktowy- nikt nie odbiera, piszę na wszelkie podane e-maile, nawet próbowałem skontaktować się przez Fanpage na facebooku

i tam też zero reakcji.

Czy komuś z was przytrafiła się podobna sytuacja?

Tu widzę że nie ja mam tylko problemy <LINK_TEXT text=“www.wykop.pl/wpis/16155471/uwaga-nie-po … -dni-przy/”>www.wykop.pl/wpis/16155471/uwaga-nie-polecam-weebo3d-okulary-szly-14-dni-przy/</LINK_TEXT>

Co mogę z tym całym fantem zrobić?

Z góry dziękuje za pomoc.

Hej

tak jak czytałeś na wykopie taka sytuacja miała miejsce rok temu, ale teraz raczej nie maja problemu ze względu na ogrom zamówień. Nie dostałeś czegokolwiek w trakcie zamawiania, jakieś maile, cokolwiek?

zamawiałeś przez stronę czy przez allegro? Spróbuj skontaktować się z nimi z poziomu aukcji <LINK_TEXT text=“http://allegro.pl/weebo-3d-2-0-okulary- … 44875.html”>http://allegro.pl/weebo-3d-2-0-okulary-vr-i6569044875.html</LINK_TEXT> ale nie mów odrazu o co chodzi tylko zadaj jakieś pytanie w stylu “czy da rade wysłać dziś, najdalej jutro”.

Cześć. :wink:

Zamawiałem przez https://weebo3d.pl/ i jedyne co od nich dostałem to wiadomość o potwierdzeniu złożenia nowego zamówienia z danymi

do przelewu itp. :arrow: https://ibb.co/gtCHdF

Spróbuje skontaktować sie przez tą aukcje, może to zadziała.

Dalej zero odpowiedzi mimo, że Ostatnio logował się 7 czerwca 2017 o 11:16 - wiadomość na allegro pisałem 2 czerwca.

:arrow: https://allegro.pl/uzytkownik/42971948/oceny

Nie jestem pewny, ale chyba można by zgłosić tą sprawę na policję. Zakupiłeś w oficjalnym sklepie firmy, dostałeś też w sumie potwierdzenie zakupu. Najlepiej gdybyś uderzył do kogoś obeznanego w prawie.

Czy ekipa weebo nadal działa? Zamówiłem 9dni temu weebo 3.0, opłaciłem, dostałem informację, że gogle zostaną wysłane do 2dni roboczych, produktu nadal nie dostałem, wysłałem maila z pytaniem, ale żadnej odpowiedzi.

Hmm, wystarczało przeszukać forum:

<LINK_TEXT text=“viewtopic.php?f=45&t=555”>http://forum.vrpolska.eu/viewtopic.php?f=45&t=555</LINK_TEXT>

Masz rację. Pozostaje mi zwrócić się do payU w tej sprawie.

Cześć,

Ruszyło się coś w tej sprawie? Jestem w analogicznej sytuacji. Weebo kupione drugiego czerwca, a do dzisiaj brak towaru i zero kontaktu ze sprzedającym.

Witam. Podobna sytuacja. Zakupione i opłacone 22.06, otrzymałem tylko maila z danymi do przelewu i tyle.

Wysłałem wiadomość ze strony, napisałem wiadomość na FB + dzwoniłem z -naście razy na numer telefonu podany na stronie i w automatycznej odpowiedzi na FB.

Cisza.

Może jakiś zbiorowy pozew? :wink:

chyba musicie coś kombinować już prawnie. Aukcji na allegro od nich już nie ma, są też inne komentarze o podobnej sytuacji. Nie chciałbym tego robić, ale chyba trzeba przestrzec ludzi przed tą sytuacją…

Witam zakupiłem Weebo 3D 3.0 zapłaciłem PayPalem i na maila przyszła mi jedynie wiadomość że zamówienie zostało złożone jak wyśle pieniążki to będzie wysyłka w ciągu 2 dni, czekam już 2 dni i nie ma ani potwierdzenia zapłaty ani żadnej informacji że paczka została wysłana



-jeśli dobrze zrozumiałem to tam jeśli robi się normalny przelew to trzeba wpisać tam coś w tytuł przelewu ale jak PayPalem to wszystko automatycznie zresztą mail podany został przy zamawianiu taki sam jak paypalowy wiec chyba wszystko ok


  • napisałem maila nikt nie dał do tej pory odpowiedzi, dziś dzwoniłem do nich niestety cały czas zajęte, sms zwrotny ze nie może odebrać bo prowadzi auto a drugi raz ze nie może odebrać a mogłem wybrać płatność przy odbiorze ja nie wiem to są jacyś oszuści ?

Niestety, źle zrobiłeś nie przeglądając wcześniej forum…

Przejrzyj ostatnie strony tego tematu:



<URL url="https://forum.vrpolska.eu/t/jakie-najlepsze/97/1 text=“viewtopic.php?f=37&t=19&start=50”>https://forum.vrpolska.eu/t/jakie-najlepsze/97/1


O tyle, że jak płaciłeś PayPalem to chyba będzie łatwiej odzyskać kasę.

Weebo było kiedyś spoko, ale parę miesięcy temu zapadło się pod ziemię i sytuacji takich jak twoja jest już kilka.

Miałem ten sam problem, jednak całkiem niedawno( w zeszłym tygodniu ) otrzymałem zwrot pieniędzy. Zastanawiem się, jak u was? Otrzymaliście, czy tylko ja jestem tym szczęściarzem?

Również dostałem zwrot na konto, w dniu 22.11.

Mimo iż cała sprawa pozostawia spory niesmak i całość trwała kilka miesięcy, to w całej tej sytuacji cieszę się, że pieniądze odzyskałem.

A jak sprawa wygląda u innych? Poza zwrotem pieniędzy dostaliście jeszcze jakieś informacje?

Ja złożyłem zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa na policji. Z tego co mi wiadomo pani prowadząca sklep straciła niby dostęp do maila i stąd brak kontaktu…

hmm, to ciekawe, bo do tego jeszcze ludzie dzwonili i używali funkcji kontaktu przez Allegro :?

obecnie ich strona leży, ale spadła też bardzo nisko w google, więc chyba się zawijają