Fiit VR

Dyskusja na temat wszystkich Gogli VR opartych o Google Cardboard.
(Google Cardboard, DreamzVR, Weebo 3D, DaVinci VR, VR Box, Shinecon itd.)
Awatar użytkownika
Drakkainen_vu
Użytkownik
7
Posty: 20
Rejestracja: sob 02 kwie 2016, 23:32
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Posiadam wiele, ale używam FiiT :)
Telefon do VR: Xiaomi Redmi Note 2 Prime
    Windows 7 Chrome
Płeć:

Re: Fiit VR

Post autor: Drakkainen_vu » pn 18 kwie 2016, 22:23

@dia8el

Kupiłeś bez kontrolera? xD No stary, takie gogle trzeba zawsze z pilotem Bluetooth w zestawie brać, inaczej nic tym nie obsłużysz ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

Możesz kupić np. taki kontroler: http://allegro.pl/pilot-pad-joystick-bl ... 94498.html

Ew. tańszy zamiennik: http://allegro.pl/pilot-bluetooth-bt-ko ... 42324.html

Ten drugi można ładować ładowarką microUSB. Do pierwszego potrzebujesz baterii. Jeżeli joystick jest Ci potrzebny tylko do używania jako przycisku (a uwierz mi, że raczej tak będzie), to polecałbym jednak ten drugi.

Awatar użytkownika
dia8el
Użytkownik
5
Posty: 12
Rejestracja: pt 08 kwie 2016, 23:13
Punkty: Locked
    Windows 7 Firefox

Re: Fiit VR

Post autor: dia8el » wt 19 kwie 2016, 00:20

dzięki za odp

PARĘ SŁÓW O TYCH GOGLACH


Tak - zgadzam się - kupować trzeba z jakimś padem.
Największą (totalną wręcz) głupotą było NIE dodanie przycisku pojemnościowego do tego setu.
szkoda.
Co do pada - ja celowo nie brałem konreolera, bo mam jakieś ustrojstwa na kablu w domu, a grać chciałem i tak głównie przez trunusa w gry pc...

Dzis jednak na pierwszy ogień poszły aplikacje z google play, no i tam bez przycisku pojemnościowego lub pada to sraczka...
ale poradziłem sobie doraźnie - podłączyłem myszkę od pc do telefonu i działała mi jako ten włącznik :D
Na PC też sprawdziłem parę tytułów, ale o tym potem...


Pierwsze wrażenia po 2-3 godz zabawy:
jak dla mnie ta piakna na twarz jest z dupy, bo mimo iż świetnie wygląda, to jednak znalezienie komfortowej pozycji na dłużej niż poł godziny, było dla mnie niemożliwe... Jest to wyczuwalnie ciężkie ustrojstwo na nosie i odciśnie Ci swoje piętno...

Sama optyka - cóż, nie jest źle, choć ja nie mam żadnego porównania - to moje pierwsze gogle więc mogę być mało obiektywny.
Wrażenia dot fov są takie, że ekran jest duży, ale np na moim samsungu galaxy s4 pixele są widoczne, jeśli się na nich skupię...

Trochę mnie też irytuje takie przestaienie się z ogranego już przez lata 16:9 na 4:3 w tych goglach...
OWszem, ekran zdaje się być duży... ale ja widzę go jako zajebisty kwadrat...

Regulacja soczewek w dopuszczalnych zakresach jest ok, rzeczywiście pomaga to ustawić gogle dla mnie i np dla kogoś młodszego..

Nie mogę niestety na razie rozkminić jak założyć tę wkładkę aby obraz widoczny był tylko przez te okręgłe dziury...
jak zdjąć te zabezpieczenia telefonu (na szerokość)



Jeśli chodzi o gry, to jeśli jesteś taki kozak, że nie ma na Ciebie stracha, a jednocześnie jesteś cierpliwy i ciekaawy nowych (starych?) doznań,
to zapraszam do zagrania w jako pierwszy "horror" na goglach w grę "chair in a room"
https://play.google.com/store/apps/deta ... Room&hl=pl

Naprawdę - ja już widziałem najgorsze gry i horrory... już dawno...
Ale dwa wyzwania, które są dostępne w ww apk zniszczyły mnie :)
Darłem gębę w nocy i obódziłem pół domu
hahahah

Serio - zagraj, wybirzz najpierw etap DEMO a potem ten z windą. w tym drugim trzeba być cierpliwym - końcówka wynagrodzi upór w rozwiązaniu spray do końca.
20 pkt w skali do 10 za tę aplikację :)
jak to mówią teraz: "mózg roz****ny" po tej grze :)


Więcej jak znajdę czas napisać...

Awatar użytkownika
Drakkainen_vu
Użytkownik
7
Posty: 20
Rejestracja: sob 02 kwie 2016, 23:32
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Posiadam wiele, ale używam FiiT :)
Telefon do VR: Xiaomi Redmi Note 2 Prime
    Windows 7 Chrome
Płeć:

Re: Fiit VR

Post autor: Drakkainen_vu » śr 20 kwie 2016, 00:19

Widoczność pikseli to normalna sprawa w VR ;) Najważniejsze, żeby było je widać, tylko jeżeli się na nich skupisz. W innym przypadku wszystko jest ok.

Żeby ściągnąć te szyny na telefon, musisz je wysunąć na maxa do boku, każdą śmiało podważyć i po prostu ściągnąć. Zakładasz spowrotem analogicznie, dopóki nie poczujesz kliku :) No i dobrą stroną, ale to żaden problem, bo jak będziesz wkładał złą, to nawet Ci nie wejdzie w te mocowania.

Awatar użytkownika
dia8el
Użytkownik
5
Posty: 12
Rejestracja: pt 08 kwie 2016, 23:13
Punkty: Locked
    Windows 7 Firefox

Re: Fiit VR

Post autor: dia8el » czw 21 kwie 2016, 09:12

dzięki - to było bardzo proste ;-)
po kolejnych paru godzinach użytkowania powiem, że nie jest źle. Idzie się jakoś przyzwyczaić do tego, że coś się ma na twarzy...

Trochę mnie tylko drażni obraz w kwadracie...
Czy wy grając w trinusie ustawiacie sobie obraz na "bardziej panoramiczny"?
jeszcze tego nie robiłem, ale to pewnie nie będzie dobry pomysł, bo "oddalę" przez to obraz... co spowoduje mniejszą wyrazistość?

JAk to jest u Was? też gracie "w kwadracie" aby maksymalnie wykorzystać wielkość obrazu?

Awatar użytkownika
Turelvr
Użytkownik
9
Posty: 39
Rejestracja: pt 04 mar 2016, 17:37
Punkty: Locked
Telefon do VR: Samsung Galaxy S4
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Re: Fiit VR

Post autor: Turelvr » czw 21 kwie 2016, 14:33

Jak to w kwadracie, skoro soczewki są okrągłe? Ja bym wolał grać w kwadracie by nic nie było ucięte, nawet kosztem zburzenia immersji. A w trinusie gry są w 4:3, co strasznie mnie wkurza i co zniechęciło mnie całkowicie do grania w ten sposób. Da się coś z tym zrobić? Swoją drogą to dziwne, że w apkach cardboardowych obraz był panoramiczny, a w grach przez trinusa nie...

Awatar użytkownika
dia8el
Użytkownik
5
Posty: 12
Rejestracja: pt 08 kwie 2016, 23:13
Punkty: Locked
    Windows 7 Firefox

Re: Fiit VR

Post autor: dia8el » czw 21 kwie 2016, 23:37

przeciez w trinusie mozesz sobie ustawic 16:9 zamiast 4:3...

Awatar użytkownika
Turelvr
Użytkownik
9
Posty: 39
Rejestracja: pt 04 mar 2016, 17:37
Punkty: Locked
Telefon do VR: Samsung Galaxy S4
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Re: Fiit VR

Post autor: Turelvr » pt 22 kwie 2016, 18:47

Chyba mi to nie działało. I tak obraz był ucięty.

Awatar użytkownika
Ventura
Użytkownik
1
Posty: 2
Rejestracja: pn 23 maja 2016, 11:00
Punkty: Locked
    Windows 7 Chrome

Re: Fiit VR

Post autor: Ventura » pn 23 maja 2016, 12:09

Planuję kupno FiiT VR, ale mam pytanie do kogoś kto je posiada. Czy sprzęt posiada działającą regulację soczewek i korzystanie z niego z wadą wzroku (krótkowzroczność -3) ma sens? Z góry dzięki za odpowiedź.

Awatar użytkownika
Drakkainen_vu
Użytkownik
7
Posty: 20
Rejestracja: sob 02 kwie 2016, 23:32
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Posiadam wiele, ale używam FiiT :)
Telefon do VR: Xiaomi Redmi Note 2 Prime
    Windows 7 Chrome
Płeć:

Re: Fiit VR

Post autor: Drakkainen_vu » pn 23 maja 2016, 15:22

FiiTy mają regulację soczewek przód/tył. Są zamocowane na takich wkręcanych gwintach. Każdą soczewkę regulujesz osobno. Nie wiem, czy wystarczy na wadę -3, bo nie znam się na tym :P

Awatar użytkownika
Ventura
Użytkownik
1
Posty: 2
Rejestracja: pn 23 maja 2016, 11:00
Punkty: Locked
    Windows 7 Chrome

Re: Fiit VR

Post autor: Ventura » wt 24 maja 2016, 10:06

Dzięki za odpowiedź. To, że regulację sprzęt posiada - wiedziałem. Chciałem się dowiedzieć jakie odczucia ma ktoś z podobnym problemem jak ja. Czy ta regulacja faktycznie coś daje. Nadal liczę na kolejne wypowiedzi :)

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość