BoboVR Z5

u mnie te rzepy od środka też trochę odeszły, więc może przydać się je przytwierdzić ponownie.

Czyli to taki bardziej ogólny problem. Dobrze wiedzieć.

już się poprawiam, bo źle spojrzałem. U mnie na rogach jest ok, miałem tylko krzywo nałożony element (po tym jak go odczepiałem na filmie). U mnie odkleiło się jedynie w okolicach nosa. Tak jak widać niżej:



[size=85][color=green]Dodano po 3 minutach 16 sekundach:[/size]
[attachment=0]Screenshot_20171213-194640.jpg[/attachment]

Hmm… czyli Chińczyk nie docisnął po rogach. Mam też małe luzy pod spodem, tam, gdzie palec masz na obrazku (i analogicznie po drugiej stronie), ale nic się nie odkleja, więc boruty Gearbestowi nie muszę raczej robić :smiley:

Gearbest producentem nie jest :stuck_out_tongue: jemu można by jedynie wtedy, kiedy dotarło by uszkodzone itp. Jakie luzy masz na myśli? Możesz zarzucić zdjęciem?

Ok, jednak bez paniki, te “luzy” to po prostu wolna przestrzeń między zewnętrzną obudową gogli a resztą w środku. Plastik + wyściółka są, jak widać, na tyle cienkie, że można sobie nimi “poklikać”. Także tutaj bez kleju się obejdzie.

Brakuje czasu na wieksze zabawy VRem. Kilka spostrzezen na przykladzie Axona 7, konfiguracji daydream i uwag do gogli:

  1. Daydream jest kompatybilny od Nougat’a wzwyż. Aktualizator w Zte zobaczy paczke z firmware dopiero jak ja recznie zaciagniemy na flasha…
  2. Parowanie zarowno pilota cardboard-owego VR-PARK, jaki i do daydream z zestawu to jakas loterka, acz po sparowaniu nie spotkalem sie z rozlaczaniem go.
  3. Zakres regulacji soczewek nie dla dalekowidzow. Przy moich +0,5 zabraklo jakichs niewielu mm. Obraz centralny jest w miare ostry, gorzej na brzegach.

Właśnie, miałem coś pisać o połączeniu tych gogli+fona z komputerem. Rzeczywiście, ustawienie ekranu w Trinusie to katorga. Natomiast z Riftcatem poszło dużo lepiej, nie musiałem się nawet bawić w ustawianie obrazu.

Riftcat zczytuje informacje o goglach z Cardboard, Trinus już nie więc z tąd ta różnica :wink:

Szukam opini o tych goglach czy warto je nabyć jak się sprawdzają głównie chodzi o jakość obrazu mój telefon to huawei p9

Co możecie polecić jeśli chodzi o zestaw VR ?



Widzę, że sporą popularnością cieszy się bobovr z4 i z5 jednak czy są między nimi jakieś znaczące różnice ? Który lepszy

Niedługo dotrą do mnie Z5 w wersji 2. Obecnie mam Z4. Myślę jednak, że z5 nie będą gorsze od z4

te Bobo z5 maja jakis cklicker wbudowany? Czy trzeba sie tym pilotem bawic?

z tego co wiem nie mają clickera

Ne ma clickera, pilot albo za każdym razem wyciągasz.

Pilot jest do Daydream, więc nie ma trybu myszki :wink: więc klikera nie ma. Przy Daydream nie jest on akurat potrzebny.

o w morde, to straszna lipa. Czyli jak nie mam telefonu zgodnego z daydream to moge sobie z5 darowac…

Nie koniecznie, możesz kupić wersje bez kontrolera w zestawie I wziąć (badziewny, ale działa) kontroler vr park, który może działać jako kliker.

[mention]Remlas[/mention] planujesz w najbliższym czasie zmontować jakąś recenzję?

Czy w ogóle te gogle będzie można w przyszłości kupić w wersji bez słuchawek? Wiem że pytanie troche jak do wróżbity Macieja, ale jak to było w przypadku Z4? Obydwie wersje pojawiły się równocześnie czy któraś później? Bo jednak jakość dźwięku może być sporo gorsza, a moim zdaniem też odgrywa dużą rolę szczególnie jak się chce wykorzystać gogle do gier na pc.

słuchawki są średnie, albo słabe. Sam nie wiem, które określenie lepiej się wpasowuje.



w Z4 było chyba tak, że pierw była wersja z słuchawkami a potem bez. Tutaj już pojawiła się druga wersja, która ma zmieniony sposób mocowania na głowę. Do tego dochodzą kolejne wersje: inne na Chiny inne na świat z google Daydream. Ciężko to powiedzieć, nie mam bezpośredniego kontaktu z producentem.



Ale zawsze można użyć trochę siły… a jak nie to wziąć większy młotek :smiley:



[size=85][color=green]Dodano po 34 sekundach:[/size]

Recenzja… chyba zacznę ją pisać, to przynajmniej artykuł wypuszczę.