DreamzVR 3.0

Dyskusja na temat wszystkich Gogli VR opartych o Google Cardboard.
(Google Cardboard, DreamzVR, Weebo 3D, DaVinci VR, VR Box, Shinecon itd.)
Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 935
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Punkty: Locked
Gogle VR: PiMAX 4k
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
    Windows 10 Firefox
Płeć:

Re: DreamzVR 3.0

Post autor: Remlas » wt 12 gru 2017, 23:44

temat może już ożyć! Mamy zdjęcia :D
dreamz-fotos-vrplfficial (5).jpg
https://vrpolska.eu/mobile-vr/gogle-mob ... zdjeciach/

Dodano po 16 minutach 47 sekundach:
AKTUALIZACJA: nie trzeba było długo czekać, gogle można już kupić: https://dreamzvr.com/product/dreamzvr-3 ... w/?dream=1
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 935
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Punkty: Locked
Gogle VR: PiMAX 4k
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
    Windows 10 Firefox
Płeć:

Re: DreamzVR 3.0

Post autor: Remlas » sob 16 gru 2017, 13:09

Dobra, jak toś chce coś wiedzieć to niech pyta :D mogę sprawdzać co chcecie. na razie raczej będę odpowiadał na pytania niż tworzył całą opinię, bo sprawdzić gogle pod wieloma aspektami to nie 15 minut ;)
20171216_130516.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
nicraM35
Użytkownik
1
Posty: 2
Rejestracja: ndz 21 maja 2017, 22:36
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Szukam dopiero pote
Telefon do VR: Xperia z2
    Linux Chrome
Płeć:

Re: DreamzVR 3.0

Post autor: nicraM35 » sob 16 gru 2017, 14:19

Opłaca się je kupować do xperi z2????

Awatar użytkownika
Men2
Moderator Globalny
19
Posty: 205
Rejestracja: pn 12 wrz 2016, 22:15
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: GearVR, Bobo Z4
Telefon do VR: S8
    Windows 10 Chrome

Re: DreamzVR 3.0

Post autor: Men2 » sob 16 gru 2017, 14:20

jaką średnicę mają soczewki? szkoda, że z fresneli zrezygnowano
R5 1600 | 1060 6GB

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 935
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Punkty: Locked
Gogle VR: PiMAX 4k
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
    Linux Chrome
Płeć:

Re: DreamzVR 3.0

Post autor: Remlas » sob 16 gru 2017, 14:26

nicraM35 pisze:
sob 16 gru 2017, 14:19
Opłaca się je kupować do xperi z2????
Za ogólne pytanie, nie testowałem ich na tyle i to nie jest coś, co mogę sprawdzić, bo nie mam Xperii Z2.
Men2 pisze:
sob 16 gru 2017, 14:20
jaką średnicę mają soczewki? szkoda, że z fresneli zrezygnowano
Za chwilę zmierzę. Nie wiem czy aż taka szkoda. Fresnele miały fajny FoV, ale trzeba było zawsze patrzeć się w ich środek, czego dużo ludzi nie ogarniało i narzekało na brak ostrości. Tutaj soczewki nie powodują zniekształceń, dają tak wyraźny obraz, że ogrom zależy od telefonu, jaki finalnie obraz otrzymamy. Ja testuje z S8. FoV jest czymś pomiędzy Standardami 2.0 a Fresnelami 2.0, ale ostrość jest taka jakbyś patrzał przez okulary.
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
Zwyr
Użytkownik
5
Posty: 13
Rejestracja: ndz 09 kwie 2017, 10:28
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Dreamz 2.0
Telefon do VR: Moto X Style
    Linux Chrome
Płeć:

Re: DreamzVR 3.0

Post autor: Zwyr » sob 16 gru 2017, 15:16

jaka jest szerokość i głębokość wnęki, czyli tam, gdzie wsadzamy nasze przystojne twarze;) Dla okularników podstawa, bo to decyduje, czy okulary sie zmieszczą, czy nie.
Jak leżą na nosie, jak jest ze szczelnością, ciężarem. To już dość ogólne pytania i pewnie odpowiedź bedzie do jakiegoś stopnia subiektywna.

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 935
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Punkty: Locked
Gogle VR: PiMAX 4k
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
    Windows 10 Firefox
Płeć:

Re: DreamzVR 3.0

Post autor: Remlas » sob 16 gru 2017, 15:30

Men2 pisze:
sob 16 gru 2017, 14:20
jaką średnicę mają soczewki?
pamiętajmy, że w goglach mamy 4 soczewki, czyli po 2 na oko. od wewnątrz szkolną linijką wyszło ~37mm, od strony telefonu zaś 37~39mm

Dodano po 14 minutach 19 sekundach:
Zwyr pisze:
sob 16 gru 2017, 15:16
jaka jest szerokość i głębokość wnęki, czyli tam, gdzie wsadzamy nasze przystojne twarze;) Dla okularników podstawa, bo to decyduje, czy okulary sie zmieszczą, czy nie.
Jak leżą na nosie, jak jest ze szczelnością, ciężarem. To już dość ogólne pytania i pewnie odpowiedź bedzie do jakiegoś stopnia subiektywna.
to są w miarę precyzyjne pytania;
szerokość pomiędzy gąbkami w najwęższym punkcie wyszła mi ok. 14cm natomiast za gąbką ponad 15cm i muszę wziąć większą linijkę :P dodam, że gąbka jest na tyle elastyczna, że bez problemu ją odchylimy i wsuniemy za nią okulary. na dłuższej linijce wyszło mi 17,3cm. Tyle o szerokości, co do głębokości to ciężko mi powiedzieć, spróbuję wstawić zdjęcie za chwilę, bo to zależy od punktu odniesienia. Jeśli będą potrzebne bardzo dokładne wymiary to mogę dokonać ponownych, bardzo dokładnych pomiarów. Te są na zasadzie jednego przyłożenia ;) głębokość może też zależeć od tego, jak wysuniemy soczewki

Odnośnie okularnikowania to trzeba się zastanowić, czy są one w ogóle potrzebne. Nie miałem jeszcze doczynienia z goglami, które miały tak duży zakres regulacji ostrości. U mnie przy wadzie -0,5 i -0,75 w porównaniu do 2.0 czy innych gogli (które mają regulację ostrości) obraz był miód malina.
Ciężar? Bliski gear vr, ale cięższe od weebo czy cardboardów. Na szczęście paski dobrze rozkładają siłę, więc raczej nic nigdzie nie ciśnie. Jeżeli chodzi o nos to dopiero jak bardzo wcisnę się w gąbkę to dotykam nim gogli, ale nie opiera się na nim żaden ciężar. Szczelność na poziomie Gear VR 2, może minimalnie gorzej (tzn. wpada ciutkę światła od strony głowy), zaznaczę jednak, że nie mam jakoś dużej głowy, więc to może być tego kwestia. zaraz wezmę nie moje okulary i zobaczę, jak łączą się one z tymi goglami (ale nadal sądzę, ze regulacja i soczewki optyczne będą lepsze niż założenie okularów)

Dodano po 9 minutach 12 sekundach:
prawa soczewka maksymalnie wsunięta, lewa maksymalnie wysunięta. jest trochę efekt paralksy i nie równe przyłożenie linijki, jak przyłożyłem dokładniej to wyszło mi w najdalszym punkcie głębokość blisko 7,5mm.
20171216_154834.jpg
Dodano po 20 minutach 46 sekundach:
okulary o szerokości 14cm wchodzą bez jakiegokolwiek zająknięcia, szybciej czołem wcisnę gąbkę czy nosem dotknę gogli niż okulary będą mi przeszkadzać. nie wiem jak to wypada optycznie, bo to nie moje okulary, ale trzymam nadal, że taka duża regulacja raczej wystarczy do nawet większych wad.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
Dominik94
Użytkownik
3
Posty: 7
Rejestracja: sob 16 gru 2017, 16:05
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: BoboVR Z5
Telefon do VR: Lenovo P2, LG G3
    unknown Firefox
Płeć:

Re: DreamzVR 3.0

Post autor: Dominik94 » sob 16 gru 2017, 16:15

Jak wygląda bezpieczeństwo montażu telefonu? Nie wypada przy mocniejszych ruchach głową?
Wygląda to tak jakby był tylko utrzymywany tym czerwonym elementem ale nic po bokach. Bardziej mnie przekonuje wewnętrzny montaż jak chociażby w tanich VR BOX-ach a tu tego nie ma. Ale może się nie znam bo jestem zielony i dopiero zamierzam kupić swoje pierwsze gogle :)

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 935
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Punkty: Locked
Gogle VR: PiMAX 4k
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
    Windows 10 Firefox
Płeć:

Re: DreamzVR 3.0

Post autor: Remlas » sob 16 gru 2017, 16:25

Dominik94 pisze:
sob 16 gru 2017, 16:15
Jak wygląda bezpieczeństwo montażu telefonu? Nie wypada przy mocniejszych ruchach głową?
Wygląda to tak jakby był tylko utrzymywany tym czerwonym elementem ale nic po bokach. Bardziej mnie przekonuje wewnętrzny montaż jak chociażby w tanich VR BOX-ach a tu tego nie ma. Ale może się nie znam bo jestem zielony i dopiero zamierzam kupić swoje pierwsze gogle :)
montaż? człowieku, tutaj telefon jest tak dociśnięty i nieruchomy jak w żadnych innych goglach (poza gearvr)! możesz machać łbem jak głupia mucha oczami, telefon nawet nie drgnie. Szybciej otworzy ci się klapka w tych gównoboxach niż telefon przesunie o milimetr trzymany i dociśnięty do gąbki (telefonowi nic się nie stanie) przez te dreamzy. Ten sposób trzymania telefonu jest jednym z najlepszych dostępnych na rynku. Tutaj musiałem mocno pierdyknąć by S8 ze szklanymi (śliskimi) pleckami się przesunął, ale to dopiero przy 3 czy którymś uderzeniul. W VR Boxach i innych goglach "z klapką" znacząco szybciej otwierała się zatrzask od klapki czy też same chwytaki telefonu w niej puszczały telefon przez co latał on luzem w goglach. Mam nagrać shake test? :D
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
Dominik94
Użytkownik
3
Posty: 7
Rejestracja: sob 16 gru 2017, 16:05
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: BoboVR Z5
Telefon do VR: Lenovo P2, LG G3
    unknown Firefox
Płeć:

Re: DreamzVR 3.0

Post autor: Dominik94 » sob 16 gru 2017, 16:34

Mam nagrać shake test? :D
nie nie :)
Myślałem że jak coś jest zamknięte to znaczy że bezpieczne :)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość