VR – wirtualna rzeczywistość – rewolucja w branży reklamowej.

<LINK_TEXT text=“http://epicvr.pl/pl/vr-wirtualna-rzeczy … eklamowej/”>http://epicvr.pl/pl/vr-wirtualna-rzeczywistosc-rewolucja-branzy-reklamowej/</LINK_TEXT>



<LINK_TEXT text=“http://epicvr.pl/pl/vr-wirtualna-rzeczy … eklamowej/”>http://epicvr.pl/pl/vr-wirtualna-rzeczywistosc-rewolucja-branzy-reklamowej/</LINK_TEXT>



VR – wirtualna rzeczywistość – rewolucja w branży reklamowej.

Dotychczas od ponad 120 lat (mniej więcej tyle liczy sobie kino) wszelkie treści jakie konsumowaliśmy (filmy, gry, aplikacje) były prezentowane na mniejszym lub większym wycinku ekranu. Niezależnie od tego czy siedzieliśmy w sali kinowej wyposażonej w ekran o przekątnej kilkunastu metrów, czy w domu przed kilkunasto-calowym telewizorem – zawsze był to mniejszy lub większy wycinek płaskiej powierzchni.