VR – wirtualna rzeczywistość – rewolucja w branży reklamowej.

Wolność słowa (z zachowaniem odpowiednich norm).
Awatar użytkownika
EPICVR
Użytkownik
10
Posty: 42
Rejestracja: śr 07 gru 2016, 11:50
Gogle VR: Oculus Rift DK2
    Windows 10 Chrome

VR – wirtualna rzeczywistość – rewolucja w branży reklamowej.

Post autor: EPICVR » ndz 12 lut 2017, 15:16

http://epicvr.pl/pl/vr-wirtualna-rzeczy ... eklamowej/

http://epicvr.pl/pl/vr-wirtualna-rzeczy ... eklamowej/

VR – wirtualna rzeczywistość – rewolucja w branży reklamowej.
Dotychczas od ponad 120 lat (mniej więcej tyle liczy sobie kino) wszelkie treści jakie konsumowaliśmy (filmy, gry, aplikacje) były prezentowane na mniejszym lub większym wycinku ekranu. Niezależnie od tego czy siedzieliśmy w sali kinowej wyposażonej w ekran o przekątnej kilkunastu metrów, czy w domu przed kilkunasto-calowym telewizorem – zawsze był to mniejszy lub większy wycinek płaskiej powierzchni.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość