Salon VR

Wolność słowa (z zachowaniem odpowiednich norm).
Awatar użytkownika
T-Fino
Użytkownik
2
Posty: 4
Rejestracja: pn 14 lis 2016, 13:22
Gogle VR: DaVinci VR
Telefon: Samsung Galaxy S3
    Windows 8 Firefox

Salon VR

Post autor: T-Fino » sob 10 gru 2016, 19:55

Cześć.
Jak w temacie wyżej. Chciałem poruszyć dyskusję czy tego typu biznes ma przyszłość i co o tym sądzicie?

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 691
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Dreamz 1.0, Weebo, itd...
Telefon: Neo V / S4
    Windows 10 Firefox
Płeć:

Re: Salon VR

Post autor: Remlas » sob 10 gru 2016, 19:59

Jest już ich trochę w Polsce, ciężko określić czy rynek jest już nasycony czy jeszcze nie. Obecne się raczej nie pozamykały, czyli ruch mają.
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
headtrip
Użytkownik
4
Posty: 9
Rejestracja: śr 16 lis 2016, 13:07
Gogle VR: HTC Vive
Telefon: Samsung S6
    Windows 10 Chrome

Re: Salon VR

Post autor: headtrip » ndz 11 gru 2016, 17:50

Dużo zależy od gigantów VR i ich podejścia do komercyjnych licencji sprzętu oraz gier.

Rzuć sobie okiem na plany HTC względem Azji. Pytanie czy i kiedy pojawi się podobny klimat do VR arcade w Europie ;)

Awatar użytkownika
Golek
Użytkownik
1
Posty: 2
Rejestracja: śr 01 mar 2017, 20:29
    Windows 8.1 Firefox

Re: Salon VR

Post autor: Golek » śr 01 mar 2017, 20:33

Siemacie,

mały odkopik, ale nie chciałem zakładać nowego tematu.
Orientuje się ktoś z Was w jaki sposób salony vr pozyskują gry? Tzn czy wystarczy je kupić i można je już udostępniać klientom czy może wykupuje się jakąś licencję? A może funkcjonuje to jeszcze inaczej?
Z tego co wyczytałem HTC testuje teraz Viveport Arcade, które ma zajmować się licencjonowaniem (swoją drogą dolary są złe dla polskiego biznesu, czasem :)), ale jak to się prezentuje teraz i będzie prezentować do czasu wprowadzenia tej platformy?

Z góry dzięki za informacje.
Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 691
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Dreamz 1.0, Weebo, itd...
Telefon: Neo V / S4
    Linux Chrome
Płeć:

Re: Salon VR

Post autor: Remlas » czw 02 mar 2017, 22:57

Hej

To chyba od Ciebie dostaliśmy maila, więc pozwolę sobie odpisać na niego tutaj ;)

Jeśli chodzi o polskie firmy tu napewno trzeba się dogadać z każdą. Ziomeczki z VR Visio (Drone Hunter VR) są spoko, więc możesz zacząć od nich ;) Do zagranicznych produkcji musisz rozeznać się w temacie VivePorta. W Krakowie w Galerii Kazimierz jest Headtrip, niby konkurencja, ale spróbować pogadać możecie ;)
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
headtrip
Użytkownik
4
Posty: 9
Rejestracja: śr 16 lis 2016, 13:07
Gogle VR: HTC Vive
Telefon: Samsung S6
    Windows 10 Chrome

Re: Salon VR

Post autor: headtrip » sob 04 mar 2017, 18:04

Cześć,

Zgadzamy się z propozycją Remlasa - Golek, odezwij się do nas, z chęcią porozmawiamy ;)

Awatar użytkownika
Golek
Użytkownik
1
Posty: 2
Rejestracja: śr 01 mar 2017, 20:29
    Windows 8.1 Firefox

Re: Salon VR

Post autor: Golek » pn 06 mar 2017, 13:40

Dziękuję za odpowiedź :) Maila nie pisałem ja, ale miałem taki zamiar, hehe.

Awatar użytkownika
EPICVR
Użytkownik
10
Posty: 42
Rejestracja: śr 07 gru 2016, 11:50
Gogle VR: Oculus Rift DK2
    Windows 10 Chrome

Re: Salon VR

Post autor: EPICVR » wt 07 mar 2017, 19:26

Polecamy nasze rozwiązania i aplikacje VR. Chętnie coś swojego udostępnimy w temacie filmów 360: www.epicvr.pl

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości