FPS gry na kompie

Wolność słowa (z zachowaniem odpowiednich norm).
Awatar użytkownika
Pawelek
Użytkownik
10
Posty: 42
Rejestracja: wt 04 paź 2016, 11:43
Gogle VR: Dreamz 2.0
Telefon: Note 4
    Linux Chrome

FPS gry na kompie

Post autor: Pawelek » wt 25 paź 2016, 19:34

Czy gracie w gry komputerowe? Ile musicie miec FPS zeby gralo sie wam komfortowo? Ja na wszystkich nowych tytulach mam od 60 do 120 fps. Czasaem zdarzalo sie 40. Laptop i7, 6 ramu, nvidia 860.

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 698
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Dreamz 1.0, Weebo, itd...
Telefon: Neo V / S4
    Linux Chrome
Płeć:

Re: FPS gry na kompie

Post autor: Remlas » śr 26 paź 2016, 17:59

Na moim kompie (info w profilu) z FPSami jesy już różnie.
Najwazniejszą dla mnie kwestią jest, aby ilość klatek była stabilna. Jako minimum przyjmuje sobie 30, ale od kiedy podkręcilem monitor do 75Hz coraz częściej muszę mieć te 60fps. Jeśli klatki zbytnio skaczą to bardzo szybko się dekoncentruję i pojawia się u mnie ból głowy. Jest tak nawet w sytuacjach kiedy komputer czy telefon muli na tyle, że muszę czekać dobrą chwilę na reakcję.
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
Pawelek
Użytkownik
10
Posty: 42
Rejestracja: wt 04 paź 2016, 11:43
Gogle VR: Dreamz 2.0
Telefon: Note 4
    Linux Chrome

Re: FPS gry na kompie

Post autor: Pawelek » czw 27 paź 2016, 11:56

Jaki jest zwiazek miedzy HZ monitora a FPS? Pytam z ciekawosci bo iwxze ze uzalezniasz te dwie wartosci od siebie. Im wiekszy HZ tym lepiej miec wiecej fps? Z tego co widze duzo zalezy od gry. Jak jest zoptymalizowana. Czasami na rownie widowiskowych grach, uzyskuje diametrialnie rozne wartosci fps.

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 698
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Gogle VR: Dreamz 1.0, Weebo, itd...
Telefon: Neo V / S4
    Linux Chrome
Płeć:

Re: FPS gry na kompie

Post autor: Remlas » czw 27 paź 2016, 15:42

Ja po prostu przyzwyczaiłem się, że wszystko na pulpicie jest płynniejsze przy 75Hz, przez co ta (moja) dolna granica odnośnie minimum fps się przesuwa. Najprościej mówiąc, chodź nie poprawnie można wytłumaczyć, że 1Hz (jedno odświeżenie ekranu na sekundę) jest jak 1 FPS (jedna wygenerowana klatka na sekundę).
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
Pawelek
Użytkownik
10
Posty: 42
Rejestracja: wt 04 paź 2016, 11:43
Gogle VR: Dreamz 2.0
Telefon: Note 4
    Linux Chrome

Re: FPS gry na kompie

Post autor: Pawelek » czw 27 paź 2016, 17:10

Aaaaaa :)

Awatar użytkownika
antimatter
Moderator Globalny
14
Posty: 92
Rejestracja: sob 20 lut 2016, 22:06
    Windows 7 Chrome
Płeć:

Re: FPS gry na kompie

Post autor: antimatter » pt 28 paź 2016, 12:02

dlatego każdy dobry fp shooter sieciowy powinien mieć możliwość blokady FPS na poziomie jaki sobie wybierze użytkownik, np takie skoki 60-120 fps są kiepskie, lepiej sobie ustawić blokadę na 60 lub 80, zwłaszcza, przy monitorze 60-75 hz, więcej jest lepsze tylko dla monitorów 120-140 hz

Awatar użytkownika
synthman
Użytkownik
6
Posty: 18
Rejestracja: pn 02 sty 2017, 13:53
Gogle VR: Z4 BOBOVR 3D
Telefon: LG G2 , HTC ONE M8, Ip.6s
    Windows 10 Chrome

Re: FPS gry na kompie

Post autor: synthman » ndz 08 sty 2017, 10:18

No dobra, a ile wyciagacie klatek na Trinusie ? Ja mam ogolnie slaby sprzet i srednia wyszla mi przy zadowalajacych mnie ustawieniach 45 fps. Do VR jest to zdecydowanie za malo i nie da sie w moim odczuciu grac. Telefony z tego, co sie dowiedzialem tutaj na forum ,maja max 60 Hz, wiec wiele sie z nich nie wycisnie. Czy nie sadzicie, ze to za malo do przyjemnego grania w VR ?

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość