[Dyskusja] OSVR

Pozostałe, mniej popularne, pełne hełmy VR.
Awatar użytkownika
andmat20
Użytkownik
12
Posty: 74
Rejestracja: czw 21 sty 2016, 19:36
Gogle VR: DreamZ
Telefon: Xiaomi Redmi Note 2
    unknown unknown
Płeć:

[Dyskusja] OSVR

Post autor: andmat20 » śr 02 mar 2016, 21:22

Hej, co sądzicie o OSVR, najtańsze i podobno są dobre. Co myślicie?
"Buendy, buendy wszyndzie1"

Awatar użytkownika
pipsztok
Użytkownik
5
Posty: 14
Rejestracja: śr 10 lut 2016, 18:49
    unknown unknown

Re: [Dyskusja] OSVR

Post autor: pipsztok » pt 11 mar 2016, 18:52

Cmoar i OSVR to sprzęty których nikt solidnie nie przetestował, pomijając samych twórców. Z czystej specyfikacji dla porównania OSVR ma ekran OLED 1920x1080 a Cmoar z dedykowanym ekranem 2560x1440 ALE LCD, świecąca czerń w zamkniętych goglach to kiepski pomysł. Nie chciałbym wprowadzać w błąd, ale coś z pamięci kojarzę że OSVR to sprzęt przeznaczony dla developerów, a nie graczy. To stawia pod znakiem zapytania kompatybilność z różnymi grami i programami.

Awatar użytkownika
MoWerr
Użytkownik
13
Posty: 81
Rejestracja: pn 18 sty 2016, 16:55
Gogle VR: Vrizzmo Volt
Telefon: Xiaomi RedMi Note 2
    unknown unknown
Płeć:

Re: [Dyskusja] OSVR

Post autor: MoWerr » pt 11 mar 2016, 19:48

Największy problem z OSVR to mała liczba gier (przynajmniej jak na razie). Strzałem w stopę jest według mnie jednostronna zgodność (gry pisane pod OSVR będą działały na Oculusie i HTC Vive, ale w drugą stronę to nie działa - mam nadzieję, że w tej kwestii się coś zmieni).

Z opinii osób które testowały wynika, że OSVR to jakoś i doświadczenie lepsze od tego oferowanego przez DK2. Jeżeli to prawda, a nie czysty marketing, to nie mogło być lepiej, ponieważ miałem DK2 na głowie i stwierdzam, że więcej do szczęścia mi nie potrzeba.

Awatar użytkownika
Fuilares
Użytkownik
12
Posty: 77
Rejestracja: pt 22 sty 2016, 13:52
Gogle VR: Bobovr Z4 mini
Telefon: ZTE Axon 7
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Re: [Dyskusja] OSVR

Post autor: Fuilares » wt 29 mar 2016, 21:49

Wiadomo coś więcej może o OSVR od ostatniego posta? Jestem zainteresowany kupnem tego cuda, ale jak na razie brak opinii ze strony użytkowników forum

Awatar użytkownika
zygyt12
Użytkownik
15
Posty: 104
Rejestracja: wt 26 sty 2016, 20:22
Gogle VR: Oculus DK2
Telefon: LG G5
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Re: [Dyskusja] OSVR

Post autor: zygyt12 » pn 11 kwie 2016, 09:03

Też się zastanawiam nad kupnem:) Fajne jest też to że w przyszłości podobno będzie można wymienić sam wyświetlacz na lepszy. Na youtubie pojawiło soę ostatnio sporo recenzji i są dość pozytywne. A cena jak za używane DK2

Awatar użytkownika
MoWerr
Użytkownik
13
Posty: 81
Rejestracja: pn 18 sty 2016, 16:55
Gogle VR: Vrizzmo Volt
Telefon: Xiaomi RedMi Note 2
    Windows 7 Firefox
Płeć:

Re: [Dyskusja] OSVR

Post autor: MoWerr » pn 11 kwie 2016, 10:20

Używane DK2 często można dostać trochę taniej. Moim zdaniem OSVR to dobry wybór, który jakościowo pewnie dużo nie odbiega od DK2. Martwi mnie jedynie lista gier. Ile znacie tytułów kompatybilnych z tym headsetem? Orientuje się ktoś czy można grać na OSVR używając TriDef3D?

Awatar użytkownika
zygyt12
Użytkownik
15
Posty: 104
Rejestracja: wt 26 sty 2016, 20:22
Gogle VR: Oculus DK2
Telefon: LG G5
    Windows 10 Chrome
Płeć:

Re: [Dyskusja] OSVR

Post autor: zygyt12 » pn 11 kwie 2016, 11:12

Obraz leci bezpośrednio przez HDMI więc tridef jest jak by stworzony do tego. Na filmiku poniżej kolo pokazuje że tridef plus filtry SweetFx dają radę
https://www.youtube.com/watch?v=i_xTB0U4kY0
A odnośnie gier. Tutaj pewnie bardziej tridef lub vireio perception ma większe znaczenie. W windowsie możesz sobie ustawić który ekran jest główny i tam będzie można przesyłać obraz gry.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość