Zmieniliśmy serwer naszej witryny na nowszy i szybszy. Jeśli doświadczysz jakichkolwiek problemów z działaniem forum, które nie miały miejsca daj nam znać.

[HTC Vive] sprzęt a wydajność gier

Hełm tworzony we współpracy HTC oraz Valve.
Awatar użytkownika
qba1500
Użytkownik
5
Posty: 11
Rejestracja: pn 01 sty 2018, 21:41
Punkty: Locked
Gogle VR: Oculus Rift CV1, HTC Vive, PSVR
Gogle Mobile VR: Dreamz, Weebo, GearVR
Telefon do VR: S7
    Windows 7 Chrome
Płeć:

Re: [HTC Vive] sprzęt a wydajność gier

Post autor: qba1500 » ndz 21 sty 2018, 09:08

Polecanie G4600 bo jest ponad połowę tańszy a przy tym jak ma być wykorzystywany będzie miał te same osiągi co wybrany i5.

Awatar użytkownika
Użytnik
Użytkownik
9
Posty: 36
Rejestracja: ndz 12 lis 2017, 19:38
Punkty: Locked
Gogle VR: BoboVR Z5 + RiftCat
Gogle Mobile VR: BoboVR Z5
Telefon do VR: Le Max 2 już w drodze
    Linux Chrome
Płeć:

Re: [HTC Vive] sprzęt a wydajność gier

Post autor: Użytnik » ndz 21 sty 2018, 13:25

Bo w VR na jedno wyjdzie? Wątpię, nawet jeśli, to wszędzie indziej przegra z kretesem.

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 946
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
    Linux Chrome
Płeć:

Re: [HTC Vive] sprzęt a wydajność gier

Post autor: Remlas » ndz 21 sty 2018, 15:04

W ciągu ostatnich kilku miesięcy wiele ludzi składając komputery do "normalnego" grania składają zestawy z tym Pentiumem (I chyba jeszcze jakimś modelem) i nie skarżą się na wydajność z obecnymi GPU.
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

Awatar użytkownika
torm
Użytkownik
9
Posty: 33
Rejestracja: czw 11 sty 2018, 19:48
Punkty: Locked
    Windows 10 Chrome

Re: [HTC Vive] sprzęt a wydajność gier

Post autor: torm » ndz 21 sty 2018, 15:51

Hmmm... może ja się tam nie znam, ale wszystkie podzespoły, które mam są rekomendowane bezpośrednio przez HTC Vive - poza tym komp już jest złożony - odpaliłem dzisiaj na nim VR test steama i wynik mam bardzo wysoko na zielonym :)

Więc nie narzekam - teraz tylko google i bęzie hulać :)

Awatar użytkownika
Użytnik
Użytkownik
9
Posty: 36
Rejestracja: ndz 12 lis 2017, 19:38
Punkty: Locked
Gogle VR: BoboVR Z5 + RiftCat
Gogle Mobile VR: BoboVR Z5
Telefon do VR: Le Max 2 już w drodze
    Linux Chrome
Płeć:

Re: [HTC Vive] sprzęt a wydajność gier

Post autor: Użytnik » ndz 21 sty 2018, 16:02

A czy ja mówię, że ten Pentium jest zły? Jest dobry, za swoją cenę wręcz bardzo dobry, ale ta i5-tka jest zwyczajnie lepsza.
Zresztą, torm już odpalił kompa (jednak płyta?), więc już i tak po ptokach.

PS. Czy ten drugi model to nie przypadkiem G4560? Bo swego czasu był tańszy (chyba o 80zł, jakoś tak) od G4600, obecnie ceny się wyrównały, albo i nawet jest droższy. Powód? BitCoin, tak jak w przypadku kart.

Awatar użytkownika
torm
Użytkownik
9
Posty: 33
Rejestracja: czw 11 sty 2018, 19:48
Punkty: Locked
    Windows 10 Chrome

Re: [HTC Vive] sprzęt a wydajność gier

Post autor: torm » ndz 21 sty 2018, 16:17

Dodam jeszcze, że wszystkie podzespoły są nówka sztuka na gwarancji, oprócz procka, który jest używany.
Ale składałem w swoim życiu kilka komputerów i zawsze procek przeżył wszystkie podzespoły.

Poza tym myślę, że 4 rdzenie to lepsza opcja niż 2 (o zbliżonym taktowaniu).

Awatar użytkownika
Użytnik
Użytkownik
9
Posty: 36
Rejestracja: ndz 12 lis 2017, 19:38
Punkty: Locked
Gogle VR: BoboVR Z5 + RiftCat
Gogle Mobile VR: BoboVR Z5
Telefon do VR: Le Max 2 już w drodze
    Linux Chrome
Płeć:

Re: [HTC Vive] sprzęt a wydajność gier

Post autor: Użytnik » ndz 21 sty 2018, 16:22

"Poza tym myślę, że 4 rdzenie to lepsza opcja niż 2 (o zbliżonym taktowaniu)." Dokładnie.

Awatar użytkownika
torm
Użytkownik
9
Posty: 33
Rejestracja: czw 11 sty 2018, 19:48
Punkty: Locked
    Windows 10 Chrome

Re: [HTC Vive] sprzęt a wydajność gier

Post autor: torm » ndz 21 sty 2018, 16:36

A, żeby nie być gołosłownym :)

Ciekawe jak się sprawuje ten z gtx970 za 3.000 ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
torm
Użytkownik
9
Posty: 33
Rejestracja: czw 11 sty 2018, 19:48
Punkty: Locked
    Macintosh Chrome

Re: [HTC Vive] sprzęt a wydajność gier

Post autor: torm » pn 19 lut 2018, 08:12

No więc.. sprzęt już działa wraz z googlami całkiem nieźle :)
Jeszcze nie miałem tytułu, który by mi nie poszedł.

Doom VFR - jest ok.
Detached - jest ok :)

Problem jedynie w tym, że nie wszystko mogę ustawić na maxa - bo zaczyna lekko przecinać no i zastanawia mnie, co by dołożyć do sprzętu, żebym mógł maksować ustawienia... czy GTX 1080 by wystarczył? Czy raczej mierzyć w GTX 1080 Ti ?

Aa.. i jeszcze mam pytanie odnośnie gogli Pimax 4K, czy będą miały problem na tym sprzęcie? (w końcu to dużo większa rozdzielczość) jak to się ma do wydajności sprzętu?

Awatar użytkownika
Remlas
Administrator
25
Posty: 946
Rejestracja: wt 05 sty 2016, 17:28
Punkty: Locked
Gogle Mobile VR: Dreamz 3.0, Gear VR3, itd...
Telefon do VR: Samsung Galaxy S8
    Linux Chrome
Płeć:

Re: [HTC Vive] sprzęt a wydajność gier

Post autor: Remlas » pn 19 lut 2018, 08:51

Nie, Pimax 4k nie warto.

Dodatkowo one są chyba na Steam widoczne z mniejszą rozdzielczością niż 4k :p ograniczenia ze względu na zastosowane hdmi. Spójrz do tematu na forum ;)
Szanuj Admina swego, bo możesz mieć gorszego...

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość